Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

bladluis

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: bladluis

ik had dus begrepen dat de gassen/geuren ook dodelijk waren en daarom preventief in de kweekruimte gebruikte...
    en dan bedoel ik: mochten ze nog ergens verstopt zitten dan gaan ze nu wel dood...
    zoals ik al zei ik heb nog wat te leren en in te lezen wat betreft V.(oldemort)--> hij die niet genoemd mag worden

bedankt voor jullie inzet

Oorspronkelijk geplaatst door hasjboom View Post

zou een natuurlijke bestrijding(roofmijt) niet de voorkeur genieten ten opzichte van de plant behandelen met een anti spint middel of neemolie emulsie?
    en met stofzuigen, zal dan de eitjes ook meegaan? val ik hiermee de plant niet te veel mee lastig/stress?(de plant van dr plek halen zodat elk blad goed te controleren/behandelen/afzuigen is)

iemand nog ideeen hierover?
    Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dan men karakter heeft...

Comment

, sorry Hasjboom, ik moet even kwasimodo helpen.

@ Kwasimodo

Oorspronkelijk geplaatst door Kwasimodo View Post

Zoals ik ook mijn kinderen heb ontraden het woord "basta" -hoewel dit woord wel tot hun vocabulaire behoorde- ooit te gebruiken.

En we zijn zielsgelukkig, dat onze kinderen de innerlijke beschaving hebben, dit woord nooit te gebruiken.
      Je fixatie voor het woord "basta" begint mij steeds meer op te vallen, sterker nog het raakt mij zelfs.

Vooruit, ik ben de beroerdste niet, ik ga je helpen met wat "flooding" .

pasta-e-basta.jpg

spel-basta.jpg

791356.gif

logo_header.png

images basta.jpg

Succes !

Nu weer ontopic Hasjboom ,

De meningen zijn verdeeld de een zweert bij roofmijt de ander vond dat een mislukking. Zelf heb ik baat gehad van Spired van A.R.T.S en Nemmolie, ik heb mijn tent er spintvrij mee gekregen.
      Maar ik juich niet te vroeg, want als ik even bezig ben in de tuin en hierna "ongewassen" naar mijn kweektent ga neem ik de spint zo weer mee mijn tent in.

Heb je soms stekken in je tent (gehad) ?
      Last edited by Stemma; 14 January 2015, 17:07.
      Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Bedankt voor die tools, Stemma.

Verbaal ben ik mans genoeg en ik heb dus geen illustraties nodig.

Maar het blijft me boeien en mijn belangstelling houden hoe iemand er toe kan komen om een discussie, in plaats van met argumenten, af te sluiten met basta.

Sterker nog, ik ben geobsedeerd, hoe iemand zich die discussietechniek heeft eigen gemaakt.
        Last edited by Kwasimodo; 14 January 2015, 17:43.
        [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
        mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

Comment

Ik heb nu idd stekken..getracht zo goed mogelijk ermee om te gaan... de stekjes en kweekruimte behandelen enz..herhalingen niet vergeten...

tis een ruime maand goed gegaan...nu maar ffkes goed bestrijden. Denk dat ik kies voor de roofmijt. ik zal de vooruitgang erover nog melden. Kzal ook proberen bijde vopgende kweek een verslag bij t houden op de forum

Comment

Zal V de roofmijt ook niet doden ??

Stekken worden vaak verstrekt met een extraatje "spint" .
            Beter met zaden werken of een betrouwbare stekkenboer uitkiezen.

Stemma doet stout (2016)

Comment

Ik heb voor de lol een rozemarijn-tinctuur gemaakt met blaadjes en vodka, die werkt ook wel lekker. Op de spint dan.. Niet te zuipen dat spul!
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

@stemma: hoe bedoel je dat precies? 'zal V niet de roofmijt doden?'

bedoel je de V dat ik 4-5 weken geleden heb gebruikt? kan dat alsnog dodelijk ervoor zijn?

ik heb me eigen nog niet ingelezen op V, dat zal later op de avond worden.

Comment

Ik weet het niet, maar zou zonde van je geld zijn als dat zo was.

Stemma doet stout (2016)

Comment

@LR2: voordat ik op je bericht wou reargeren meende ik dat ik iets had gelezen over alcohol zou thc oplossen en geen goed idee is. nu ik het stukje terugzoek blijkt t van uzelf te zijn.....

of is de rozemarijn tinctuur met blaadjes en vodka qua alcohol percentage dusdanig laag is dat t te verwaarlozen valt?

voor de duidelijkheid, ik zeg dit niet om de wijsneus uit t hangen maar ik probeer alles te leren.

Comment

Wijsneus

Stemma doet stout (2016)

Comment

hahaha inderdaad

Comment

nouja...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hasjboom View Post
                            @LR2: voordat ik op je bericht wou reargeren meende ik dat ik iets had gelezen over alcohol zou thc oplossen en geen goed idee is. nu ik het stukje terugzoek blijkt t van uzelf te zijn.....

of is de rozemarijn tinctuur met blaadjes en vodka qua alcohol percentage dusdanig laag is dat t te verwaarlozen valt?

voor de duidelijkheid, ik zeg dit niet om de wijsneus uit t hangen maar ik probeer alles te leren.
                            Klopt helemaal! Maar zoals met alle
                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

omdat ik mijn in eerste instantie vergiste en dacht dat ik last had van bladluis was ik dus gaan zoeken naar info erover en dat stukje over alcohol was blijven hangen. bedankt dat je het wou toelichten, men is nooit uitgeleerd.

wat betreft alcoholdamp--ventilator--vlammenwerper..... t pyromaantje in me doet een vreugdedansje
                              alleen aub niet in de tent met me sgatjes

Comment

Hahaha. Kijk maar uit dat je dan niet in de buurt staat. Val je ineens om van de stonedheid

Comment

Bezig...
                                X