Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Mijn 9 volt anti slak systeem

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Mijn 9 volt anti slak systeem

Netjes uitgelegd!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door albes View Post
      De batterij is, zoals een aantal al zeiden, helemaal overbodig. Als je een koperdraad of -tape rond de pot wikkelt, raken ze daar ook niet overheen.
      Ik heb voor het 9 V systeem gekozen nadat ik dit had gezien,

Maar als tape werkt voor je , prima.

Comment

Ha, ha, geniaal al die slakken in de testopstelling. Alleen die test met de paal snap ik niet zo. Ze moeten juist omhoog klimmen en dat is een stuk lastiger.

Hier loopt de slak met huis dus ook gewoon over de koper tape heen.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
          Ja, waarom een huis op hun rug nou een verschil zou geven qua werking van kopertape is me een raadsel, maar ik had alleen naaktslakken op mijn guerilla spot en die hadden echt niets van koperdraad of tape.
          Ik had verschillende soorten getest , wijngaard slakken , naakt slakken , ook de hele grote "dropslakken" niet een soort kwam de draden voorbij.

Comment

Nee als er stroom overheen staat komen ze er niet door. Ik had zelfs een keer een dode slak. Die was vast komen zitten oid.

Wilde daarom eigenlijk nog een keer kijken of een AAA penlight batterij niet ook gewoon zou werken. Scheelt toch weer wat qua kosten.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Nee als er stroom overheen staat komen ze er niet door. Ik had zelfs een keer een dode slak. Die was vast komen zitten oid.

Wilde daarom eigenlijk nog een keer kijken of een AAA penlight batterij niet ook gewoon zou werken. Scheelt toch weer wat qua kosten.
              Ja die 9V blocs zijn belachelijk duur , misschien test ik nog wel eens 6 oplaadbare AA ,dat is 9 V ( daar heb ik er zat van )

Comment

Bij de Action was een Panasonic 9V batterij iets van 90 cent. Dat is al heel wat schappelijker.

Toch vraag ik me af of een enkele of 2 penlights ook niet gewoon zat zou zijn.

Comment

Klein auto accuutje voldoet ook prima
                  Doe je best een heel seizoen mee als het niet teveel regent.
                  Koperdraadjes had ik vastgeniet om een grote houten plantenbak.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bij de Action was een Panasonic 9V batterij iets van 90 cent. Dat is al heel wat schappelijker.

Toch vraag ik me af of een enkele of 2 penlights ook niet gewoon zat zou zijn.
                    Dat is idd heel goedkoop , misschien over datum ?

Comment

Staat 07-2020 op en op de verpakking dat ie 5 jaar power protection heeft. Zag ook goede reviews van Panasonic batterijen (goedkoop en toch veel capaciteit). Ze doen het prima.

Waarom die dingen dan elders 4 tot 8 euro moeten kosten zou ik niet weten.

Comment

Jan! Kom eens ruiken, ik geloof die stroom is niet meer goed.

Comment

Staat 07-2020 op en op de verpakking dat ie 5 jaar power protection heeft. Zag ook goede reviews van Panasonic batterijen (goedkoop en toch veel capaciteit). Ze doen het prima.

Waarom die dingen dan elders 4 tot 8 euro moeten kosten zou ik niet weten.
                          goeie tip , ik zal kijken of ze ze nog hebben.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

QUOTE=FlintStoned;544023]Jan! Kom eens ruiken, ik geloof die stroom is niet meer goed. [/QUOTE]
                          Nee Mien , de stroom is prima , je ruikt geroosterde slak !

Comment

Lol, heb toevallig laatst Keeping Up Appearances zitten kijken met mijn vriendin. Mevrouw Bucket belt dan op een gegeven moment het leidingwater bedrijf met de vraag of ze nog wel haar eigen water krijgt en niet reeds gebruikt water

Comment

Bezig...
                            X