Ok nadat forum gebruikers hebben gezegd dat ik veel post in dit gedeelte en dat ik mijn plant problemen beter op een al geopend topic kan schrijven had ik dit gedaan. Heb na 1 dag nog steeds geen reactie. Heb het internet afgezocht maar bij topics over dat onderwerp zijn verschillende reacties kan er niet veel uit maken. Dus bij deze als ik een probleem heb post ik het weer lekker hier. Hier mijn probleem:
Er zit een spinnetje op me plant en heeft een web tussen een klein takje en de stam gemaakt en heeft ook een aantal van die irritante perzik luizen gevangen in zijn web is dit spinnetje schadelijk voor mijn plant of niet? (Ik weet dat spinnen geen planten eten maar ik bedoel meer is het schadelijk in de toekomst met de toppen en het spinnenweb?
Er zit een spinnetje op me plant en heeft een web tussen een klein takje en de stam gemaakt en heeft ook een aantal van die irritante perzik luizen gevangen in zijn web is dit spinnetje schadelijk voor mijn plant of niet? (Ik weet dat spinnen geen planten eten maar ik bedoel meer is het schadelijk in de toekomst met de toppen en het spinnenweb?
Comment