Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
Wat the hell is dit?
Collapse
X
-
Re: Wat the hell is dit?
Ik zeg platbranden die handel .... Voordat er schade komt
dus benzine over de planten gieten aan steken en weg rennen !!!
en als er verder geen schade is ..dan zou dit vast een zuid-Afrikaanse onder de plant hanger beestje wezen die wat last had van de zon
ik hoop dat je hier iets aan hebtBelow is a list of ways to win an argument with me
Comment
-
Ik wilde wat op het laatste zinnnetje van Flint zeggen, maar dan maak ik me nog meer gehaat als dat ik inmiddels al ben.
Kortom beesten buiten op je planten blijft en is kut.
van Varenmug tot slak het is allemaal klote.
Vandaar ik fan ben van binnen kweken , word zelf helemaal gestoord van ongedierte bij me Tomaten.
kut beestensigpic
LED there be light
Comment
-
Het kan dus ook enkel het lege velletje zijn geweest. Ze vervellen een paar keer en die lege huid blijft dan over.
ALs je er op trapt of hem tussen je duim en wijsvinger samerdrukt en en komt geen smurrie uit was het enkel een lege sabelsprinkhaannimfhuidje.
Ze beginnen als dit. en vervellen dan meermaals.Last edited by FlintStoned; 11 July 2016, 21:02.
Comment
-
2015-09-18.jpg2015-07-122.jpg
2015-08-082.jpg2015-08-023.jpg
Hier wat fototjes van struik-,bos of sabelsprinkhanen. Misschien herken je Japie wel.
Comment
Comment