ik heb planten staan nu begin 4e week bloei, komen al mooie witte toppen in. Enigste probleem is dat ik spint heb al vanaf de 1e week bloei, ben daarvoor ook al vanaf die tijd aan het spuiten met massai en afwisselend met knoflook water, (tip van de growshop, omdat spint niet van afwissling houden) ze zijn nog steeds niet weg, ik kan ze wel in toom houden zo, maar weet iemand een middel waardoor ik ze alsnog kan doden en van ze af kan komen voor mijn oogst tijd?
en dan nog iets: ik geef om de dag mijn planten water + voeding (canna flores, canna boost) en geef ze op gevoel water.
nu wil ik graag weten wanneer ik de pk mee kan geven en als het wel goed is dat ik mijn planten om de dag de voeding mee geef, als ik zelf zo naar mijn planten kijk hebben ze er geen problemen mee en er verschijnt ook verder niks op het blad wat tekenen geeft van overbemesting.
en dan nog iets: ik geef om de dag mijn planten water + voeding (canna flores, canna boost) en geef ze op gevoel water.
nu wil ik graag weten wanneer ik de pk mee kan geven en als het wel goed is dat ik mijn planten om de dag de voeding mee geef, als ik zelf zo naar mijn planten kijk hebben ze er geen problemen mee en er verschijnt ook verder niks op het blad wat tekenen geeft van overbemesting.
Comment