Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Spint en Pokon Bio Insectenspray

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Spint en Pokon Bio Insectenspray

Korting op 420shop
    Tsja, ook hier eerst de bekende gele vlekjes. Spint in de tweede week bloei; eerste bloemetjes zichtbaar. Wat nu te doen: Sprayen met gif of roofmijten. Ik ben uiteindelijk op een tussenvariant uitgekomen: Pokon Bio Insectenspray (actieve stoffen zijn kaliumzouten van vetzuren, kijk hier maar bij een soortgelijk product een beschrijving van de werkzame stoffen http://www.velt.be/Joomla/index.php?...1&limitstart=3 ).
    Op de achterkant van de verpakking staat duidelijk ook tegen spint, dus.... En biologisch afbreekbaar. Eerste inspectie na een half uur laat zien dat mijn zelf ingebrachte lieveheersbeestjes in ieder geval morsdood is en ik zie geen spint meer bewegen onder de bladeren. Ik zal jullie op de hoogte houden van het (voorlopige) eindresultaat

Grtz Fashim

PS Hmm... lees net: Niet sprayen op planten in de volle zon, eigenlijk nu wel gedaan. Ga nu maar slapen en morgenochtend met trillende knieen mijn kast in
    Last edited by Fashim; 22 September 2009, 23:30. Reden: Werkzame stoffen link toegevoegd

Re: Spint en Pokon Bio Insectenspray

Plantjes staan er mooi bij, zie geen beestjes meer bewegen, so far so good

Comment

Re: Spint en Pokon Bio Insectenspray

Hmm.. lijkt me niet echt jofel om dat spul uiteindelijk ook op te roken.. of ligt dat aan mij?
      Info nodig...? Zie: Misty's ABC

Comment

Bezig...
      X