Dit is de 2de die ik vindt,zit tussen opgeroldt blaadje in een zijdenachtig coconnetje
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
was dit voor een beest
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: was dit voor een beest
Tzijn duidelijk rupsen volgens mij, had dit op mijn buitenplanten en ze richten niet zoveel schade aan. gewoon verwijderen.
Er zijn echter verschillende soorten rupsen en in ideale omstandigheden kan het tot een plaag komen.
Hou goed in het oog of ze ergens eitjes leggen enzo.
gtzzLast edited by janleuri; 14 November 2009, 22:08.
Comment
-
Nou monty, die van jou heeft een van smal naar breed toelopende vorm, dus die lijkt volgens mij niet op degene van jehsd.
Het lichaam van jehsd's rups loopt taps toe aan beide uiteinden: dit is een typische bladrollervorm.
Kan een koolbladroller rups zijn, deze heeft een voorkeur voor kruidige waardplanten.
Deze rups heeft een dof uiterlijk, kleur kan varieen, meestal bruinachtig met een donkere kopkapsel.
vale.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vale View PostNou monty, die van jou heeft een van smal naar breed toelopende vorm, dus die lijkt volgens mij niet op degene van jehsd.
Het lichaam van jehsd's rups loopt taps toe aan beide uiteinden: dit is een typische bladrollervorm.
Kan een koolbladroller rups zijn, deze heeft een voorkeur voor kruidige waardplanten.
Deze rups heeft een dof uiterlijk, kleur kan varieen, meestal bruinachtig met een donkere kopkapsel.
vale.Geniet van iedere dag!!
Comment
-
hallo, heb nog zo een KUT beest gevonden hij was al in het cocon stadium en heel goed verstopt,heb hem bij gehouden in een bak.
Hij ligt op (tussen) een keukenpapiertje,hopelijk wordt het een vlinder of mot zodat het mysterie is opgelost.
Groetjes,Geniet van iedere dag!!
Comment
Comment