Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

ongedierte :s

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: ongedierte :s

Oorspronkelijk geplaatst door farghal View Post
    Euhm, welk beestje is het nou? ik heb namelijk het vermoeden dat ik ook last heb van deze beestjes.
    muggen larven! zitten ze vooral bij het water?

als ze op de planten zitten kan je beter verder zoeken want dan heb je niet de zelfde insect als ik toen in mijn kast had succes er mee!

maak er een closeup foto van en post het eens! dan kunnen andere ook eens mee kijken

Comment

Ik ben in mijn eigen post erachter gekomen dat het bij mij om thrips gaan. ook kleine gele beestjes. het is af en toe moeilijk te checken als je geen bioloog bent . Maar ik heb ze tot nu toe met de hand weggehaald en zijn nu 2 dagen geen nieuwe beestjes te zien. als ik ze weer krijg dan even langs de growshop

Comment

Zie het topic: welk insect
        Last edited by Jointjedraaien; 17 February 2013, 17:50.
        sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

Bezig...
        X