Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bladproblemen Wat Kan Het Zijn?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Bladproblemen Wat Kan Het Zijn?

Korting op 420shop
    Oke wie weet wat dit is of kan me er misschien mee helpe
    k kweek al ongeveer een jaar nooit last gehad behalve van spint en die werk k meestal weg met bayern spint heb 2 lampe op 6 plante
    luchtvochtigheid ligt meestal rond de 50.. temp is in t donker +- 20 lampe aan dan is t 26 grade lampe zijn trouwens 600 watt voeding is rizhaton in de groei
    en in de bloei terra florens pk 13/14 canna boost .
    Bij de kweek heb k last gehad van spint laatste week van de groei heb k gespote en ongeveer 1 a 2 week van de bloei met Bayern Spint na 4 weken begon bij een plant me bladeren zo uit te zien als op de foto die k er bij hebt gezet gele plekke erop de andere helft van de plant is gewoon groen netjes ze staan al bijna aanstande din 5 weke in de bloei maar heb gekeken of t beestjes zijn maar heb ze niet gevonde wat zijn deze rara gele vlekke op me blaadjes kan aub misschien helpe of weet die wat k moet doen.ik heb fotos bij gedaan hoe t ongeveer begint voor en achterkant en hoe t uiteindelijk eruit ziet hoop dat foto's t doen
    Foto 053/051 Voor en Achter kan van blad hoe t eruit ziet in later stadium
    Foto 055/056/057 Begin bij de plant ernaast vroeger stadium Voor en achter kant Hoop dat iemand weet wat dit is en wat k moet doen bij voorbaat dank.
    Attached Files

Re: Bladproblemen Wat Kan Het Zijn?

Oja k kweek op aarde en t zijn de bovenste blaadjes van de linkerkant van me plant
    rechter kant is gewoon groen sorry was k vergeten bij te zette
    Last edited by MrFree; 14 February 2010, 02:35.

Comment

Iemand die t weet aub k weet niet wat k moet doen heb overal gezocht om te kijke wat t is
      maar kan niks vinde wat t zelfde is

Comment

Lijken wel verbrandingsplekken, alsof er druppeltjes op hebben gelegen terwijl de lampen aan waren. Dat zou ook een verklaring kunnen zijn voor je opmerkng dat het maar hier en daar voorkomt.
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

ja daar had k over nagedacht maar t is alleen bij die plant en bij die ernaast
          begint t ook klein beetje en k ken niet herinneren dat k ze heb nat gemaakt
          of gesproeit k probeer duidelijkheid te krijge dat k misschien ff alleen water moet geven misschien is t overvoeding dus aub misschien heeft iemand hier verstand van of ooit meegemaakt bij voorbat dank

Comment

Bezig...
          X