Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

HELP !! roestvlekken op mijn bladeren

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

HELP !! roestvlekken op mijn bladeren

Korting op 420shop
    hey mensen weet iemand hoe dit komt heb roestkleurige vlekken op sommige planten

iemand idee hoe dit komt ? Is 24 graden onder lamp en hangt er 50 cm vannaf , een hps 600w en gebruik HY-PRO voeding om de 2 dagen
    hier mijn verslag 4x LSD 2x fruit spirit 3x amnesia en 1 white widow

Re: HELP !! roestvlekken op mijn bladeren

as it was in the beginning,
    so shall it be in the end
    -BM-

Comment

hey greensteven lijkt op verbranding lamp misschien te dicht er op of heb je misschien water gemorst op je bladeren met een waterbeurt kun je ook van die roest vleken krijgen gr cocos

Comment

dacht ijgelijk ook dat het van mijn gietwater kam, denk da er nog restje van voeding in spuitbusje zat waar ik mee vernevel heb, heb het nietmeer gedaan en is iniedergeval niet erger geworden hoop da het zo blijft
        Mijn lampen hangen op 50 cm kan mijn hand er zonder probleem onderhouwden dus denk dat dat het probleem niet is bedankt voor de tip

Comment

Ik kan de kleuren niet zo goed zien op je foto, maar het lijkt een beetje op kalkgebrek door het duidelijke bruine randje om de vlek.
          Ik heb het ook gehad, heb een schoolbordkrijtje van de kinderen opgelost in water,
          scheut op de aarde en alle volgende blaadjes waren weer gezond

Kijk even bij punt 42.5 calciumtekort, daar staat een behoorlijk duidelijke foto met de goede kleuren
          misschien is het herkenbaar voor je.
          Je plantje is misschien ook al wat groot voor je potje, een grotere pot kan ook helpen dan heeft je plant meer mogelijkheden
          uit de grond te halen wat hij (zij ) nodig heeft.
          Succes met je zoektocht.
          Last edited by zwof; 22 February 2010, 10:14.

Comment

@ beowulf wist niet dat ie vernevelde, dan zou het ms wel kunnen, doch gezien de positionering en veelvuldigheid eerder een gebrek. in ieder geval door morsen lijkt het me niet te komen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cornolio
              hey cocos dat doe ik ook maar... en dat deed ik, een tekort, durf niet zeggen wat juist. en trouwens tis aan greensteven dat het moet verteld worden
              je kunt ms ook gewoon lezen wat ik typ, en je tenen wat minder uitstrekken, was heus ni slecht bedoelt, maarja enige vorm van kritiek accepteren is ni simpel e...
              Oorspronkelijk geplaatst door cocos
              kritiek kan ik wel tegen maar het is maar net hoe je dat uit. en het moet nog eens
              terecht zijn ? en we dwalen nou wel een eind van het gene af waar om het gaat !
              jij bent de kampioen laten we het daar op houden
              Oorspronkelijk geplaatst door Cornolio
              of hoe je rond de pot kunt blijven draaien, lees er je 1e post nog eens op na...
              en van mijn kant had die dikke zever minder gekunnen, maar een vogeltje zingt zoals het gebekt is... dus wil je een excuus, wel bij deze sorry, maar blijft het onzin vinden wat je gepost hebt, dat is met betrekking op dit probleem van greensteven
              hey cornolio ik probeer gewoon mijn mening te geven wat het misschien kan zijn ?
              maar als jij het allemaal zo goed weet vertel jij dan aan beowolf wat het kan zijn dan houden wij ons mond allemaal dicht hier .. trouwens beowolf hoe gaat het met je plantjes?gr cocos
              Veel respect zit er anders niet in dat woord zever.
              lijkt me, met alle respect, dikke zever wat je zegt cocos
              Ik zie hier geen enkele nuttige bijdrage in, gelieve ontopic te houden en nuttige raad te geven waar gevraagd zonder elkaar af te breken en nutteloze discussies aan te gaan. Dus heb ik deze beetje opgekuist
              Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

Bezig...
              X