Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Lichtgroene randen aan het blad

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Lichtgroene randen aan het blad

Hey Sir,

Bedankt voor de info. Heb dezelfde soort kalk zelf ook al buiten uitgetest vorige zomer (gemixt met batmix en aarde uit de tuin) op enkele Polm Gold hasjplanten en een powerplantje en die konden er in die omstandigheden goed tegen, maar ja buiten in de volle grond heeft zo'n plant het natuurlijk zowieso wel meer naar zijn zin dan in zo'n 18 liter pot.

Ik wacht in elk geval zoals je aanraadde nog even af om met bitterzout of zo te gaan knoeien tot ik foto's plaats en de mening van mensen op het forum heb gehoord over wat aan de hand is. (en hoop ondertussen stilletjes dat het vanzelf over gaat)

Grtjs
    The more I see, the less I know, the more I like to let it go

Comment

Gaat vanzelf over, op een bepaald moment heb je ze verbrandt als je nu niet teveel geeft, zullen de nieuwe bladeren mooi gezond zijn. Het ziet er ook een kleine plant uit, die hebben niet veel voeding nodig, dus je moet niet iedere dag gaan voeden.. Maar ja vanaf dat je ziet dat je bladpunten verbranden zit je op een te hoog voedingslevel waarschijnlijk ook omdat batmix al redelijk veel bevat en dan zit je er al snel over.. hehe

Comment

Comment

Wellicht een wat ouder topic, maar ik wilde toch nog even vertellen dat het na het stoppen van het voeding geven inderdaad is bijgetrokken. Weer wat geleerd dus en bedankt voor het advies

Comment

allright royman... Growt ze!!! En bedankt om te laten weten dat alles owkay is he met je dames!!!
            Grtz $iR
            sigpic

Comment

Bezig...
            X