Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Freak ? Mutant?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Freak ? Mutant?

    Korting op 420shop
    Had gehoopt hier nooit te moeten posten , bij het 2de kweekje is het al zover...

    1 van mijn vier dames toont schurftige , misvormde blaadjes bij iedere nieuwe scheut.
    Heb echt geen idee wat het zou kunnen zijn , vooral omdat de andere 3 kerngezond zijn...

    Meer details van dit kweekje : Snow White Feminized 400 Watt
    Attached Files
    Last edited by Jointjedraaien; 14 November 2012, 23:50. Reden: titel aangepast

    #2
    Re: Freak ? Mutant? Aids of Lepra?

    Soms heb je wel es freaks, heb ook al es iets gelijkaardigs gehad. Zolang je andere planten er geen last van hebben is het een freak, als ze het allemaal beginnen te krijgen dan ligt het aan je kweek

    Comment


      #3
      Re: Freak ? Mutant? Aids of Lepra?

      Het blijft bij die ene , de andere 3 hebben er geen last van .
      Het zal wel een genetische afwijking zijn wat vaker gebeurt bij feminized zaden. Ik laat hem gewoon staan , maar opbrengst verwacht ik er niet van.

      Comment


        #4
        Re: Freak ? Mutant?

        hmm mijn lsd fem had ook een paar van die rare misvormde bladeren, is nu niks meer van te zien greets

        Comment

        Bezig...
        X