Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

amensia bladprobleempje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: amensia bladprobleempje

Oorspronkelijk geplaatst door Grow4life View Post
    is het dan niet voorbarig dat je zegt dat het met warme lucht te maken heeft?
    ventilator stond eerst op de grond en denk de warmte van mijn radiator toen lampen uit waren, weet het ook niet hoop da het beter word zowel voor mij als voor u

Comment

Ik had het ook al voor bij planten die niet in de buurt van de verwarming staan en eigenlijk redelijk ver af (in vergelijking met soortgenoten die er geen last van hebben) van de ventilator staan. Is dit dan niet the claw waarover ik vaak lees?

Grtz $iR
      sigpic

Comment

bij mij is het inderdaad gestopt nadat ik de temp twee graden heb terug geschroefd en de ventilator hoger heb geplaatst. hoe ziet het er bij jou uit Greensteven?

Comment

hey bij mij nog steeds niet volledig weg maar maken volop bloemetjes aan dus maak mij niet teveel zorgen greets

Comment

Bezig...
          X