Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

amensia bladprobleempje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    amensia bladprobleempje

    Korting op 420shop
    Last edited by Grow4life; 11 March 2010, 15:00.

    #2
    Re: amensia bladprobleempje

    Om meer reactie te krijgen op je draadje en het forum wat overzichterlijker te houden heb ik je draadje verplaatst naar de cannabis helpdesk - bladproblemen.
    Grtz $iR
    sigpic

    Comment


      #3
      Re: amensia bladprobleempje

      bedankt sir

      Comment


        #4
        Re: amensia bladprobleempje

        Jij ook growman
        Grtz $iR
        sigpic

        Comment


          #5
          Re: amensia bladprobleempje

          een beeld zegt meer dan... Foto'tjes?
          Misschien komt er 's nachts te warme lucht op die blaadjes?
          Grtz

          Comment


            #6
            Re: amensia bladprobleempje

            zo is dit maar een giswerk, als je wil geholpen worden hebben we nodig:

            een foto van het bladprobleem + een totaal foto van de plant


            1 klein tipje al: gebruik als grond een mixje vanuit de growshop of potgrond, dus verpotten zo snel mogelijk Want turf of perlite worden gebruikt omdat deze vocht ophouden en geen voeding etc bevatten net als je stekgrond dus de combinatie van deze 3 gaat veel moeilijker en preciezer werk van je verwachten dan een gewoon all-mixje of light-mix.
            Last edited by Smoking Fifi; 12 March 2010, 08:20.
            Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

            A. The cop!

            Comment


              #7
              Re: amensia bladprobleempje

              Is het nier mogelijk te kweken op een mix van turf en stekgrond? ik heb gelezen dat veel mensen die Canna gebruiken dit doen

              Comment


                #8
                Re: amensia bladprobleempje

                hey grow 4 life heb dit probleem ook bij men amnesia aan de top en aan de zijscheuten
                denk dat het de warme lucht is die mijn ventilator over toppen blies heb hem verhoogt en
                gezorgt voor een betere luchtsirculatie en is toch iets beter geworden blaadjes komen al terug omhoog en gaan terug open hier wat pics
                SDC10014..JPGSDC10001..jpgSDC10013..JPGSDC10013..JPGSDC10002..jpg zou ook kunnen dat ze te weinig water hebben hoop dat je er wat aan hebt greets en nog veel suc6 dude

                Comment


                  #9
                  Re: amensia bladprobleempje

                  Hoy steven,
                  Je hangende blaadjes worden volgens mij veroorzaakt door een niet correcte pH

                  grtz $iR
                  sigpic

                  Comment


                    #10
                    Re: amensia bladprobleempje

                    Oorspronkelijk geplaatst door $ir_Smoke_Allot View Post
                    Hoy steven,
                    Je hangende blaadjes worden volgens mij veroorzaakt door een niet correcte pH

                    grtz $iR
                    mijn ph is 6.1 en ec 1.8 dacht toch dat dit goed was greets gs

                    Comment


                      #11
                      Re: amensia bladprobleempje

                      @Steven Yep die is in orde, het is zoals je zelf vermoedde: de oorzaak ligt aan een blazer die rechtstreeks op die bladeren blaast of warme lucht, te lage lv (met andere woorden bij het klimaat)

                      Je bladeren krullen en draaien om verdamping tegen te gaan
                      Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                      A. The cop!

                      Comment


                        #12
                        Re: amensia bladprobleempje

                        kunnen de bladeren ook gaan hangen, krullen, bolstaan wanneer het te koud is overdag in je hok?

                        Comment


                          #13
                          Re: amensia bladprobleempje

                          bedankt green steven. jij en ik hebben inderdaad het zelfde probleem. de foto's komen perfect overeen met wat mijn planten vertonen. was het bij jou ook enkel in het begin een van de bovenste blaadjes die dat probleem hadden?

                          Comment


                            #14
                            Re: amensia bladprobleempje

                            Oorspronkelijk geplaatst door Grow4life View Post
                            bedankt green steven. jij en ik hebben inderdaad het zelfde probleem. de foto's komen perfect overeen met wat mijn planten vertonen. was het bij jou ook enkel in het begin een van de bovenste blaadjes die dat probleem hadden?
                            nee begon ijgelijk onderaan de zijscheuten greets gs

                            Comment


                              #15
                              Re: amensia bladprobleempje

                              is het dan niet voorbarig dat je zegt dat het met warme lucht te maken heeft?

                              Comment

                              Bezig...
                              X