Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

stikstof tekort?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

stikstof tekort?

Korting op 420shop
    beste mede-kwekers,

de foto's volgen als het licht aan is.
    Knipsel..JPG
    deze foto komt van deze site maar van een andere kweker maar het probleem is het zelfde

Momenteel heb ik een klein probleempje met mijn plantjes. Namelijk dat de planten (onderin en langzaam naar boven) lichtgroen tot geel worden. De bladprobleemoplosser van monty geeft een stikstof tekort aan. Maar nu vraag ik me af hoe ik stikstof moet toedienen.

licht =12/12 drie weken in de bloei
    temp d=27 600W
    temp n=25
    lv = 60%
    afzuig constant aan
    voeding Canna
    momenteel geef ik maar 70% van de aanbevolen hoeveelheid voeding (elke week 5% omhoog)
    grond= een mengeling van Turf en stekgrond

Wat is stikstof tekort? heeft dat met de luchtverversing te maken of is dit een ondervoeding probleem?
    en hoe los ik dit probleem het beste op?
    Last edited by Grow4life; 29 March 2010, 13:06.
Bezig...
X