Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

plantje krijgt gele balaadjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    plantje krijgt gele balaadjes

    Korting op 420shop
    Vraagje waarom nu al na 5 dagen sommige plantjes gele blaadjes gaan krijgen.
    Hebben tot nu alleen water gehad.

    #2
    Re: plantje krijgt gele balaadjes

    Hoe oud zijn de plantjes en hoelang staan ze zonder voeding in de aarde? Want als ze langer dan 4 tot 6 weken in aarde staan moet je langzaam beginnen voeding te geven. Een oorzaak kan ook zijn dat je ze te weining water geeft, maar hier zou ik niet meteen van uit gaan want dadelijk verzuip je ze nog!

    Groetjes,
    Dylan

    Comment


      #3
      Re: plantje krijgt gele balaadjes

      Foto's zullen ook nog wel eens helpen. Laat ook even je kweekhok zien.

      Progressive

      Comment


        #4
        Re: plantje krijgt gele balaadjes

        Ik heb ze afgelopen maandag gezet en heb drie keer een beetje water gegeven. Maandag gaat hij naar 12 uur en start dan met voeding.
        Vandaag voor de eerste keer dit forum dus moet even uitvogelen hoe ik een foto van mijn kweekhok kan plaatsen. het is een tent van 1.2x1.2 dus niets speciaals.

        De eerste keer ( nu dus mijn tweede pogong ) waren ze volgens mij verzopen omdat toen ik de stekkies eruit haald er net zo veel wortel aanzit als toen ik ze plaatste.

        Comment


          #5
          Re: plantje krijgt gele balaadjes

          doe maar es een piccie pikkie

          Comment


            #6
            Re: plantje krijgt gele balaadjes

            Ik weet nu hoe ik een foto kan plaatsen!!!! morgen even een fot maken!!

            Comment


              #7
              Re: plantje krijgt gele balaadjes

              Kunnen alleen mannen kweken???? blijkbaar wel!!!!!!!!!!

              Comment


                #8
                Re: plantje krijgt gele balaadjes

                kweekie 2 001..jpgkweekie 2 002..jpg

                Is dit goed te zien??

                Comment


                  #9
                  Re: plantje krijgt gele balaadjes

                  Je grond is te droog en denk dat je op coco's kweekt dus voeding beginnen geven en je EC en PH waardes in het oog houden
                  Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                  A. The cop!

                  Comment


                    #10
                    Re: plantje krijgt gele balaadjes

                    Zorg gelijk even dat je je luchtvochigheid omhoog haal geef eerst de boel een water met voeding en zorg dat je je LV naar min 50 procent haal . Dan gaat het wel goed komen hoor .

                    Greetz GG

                    Comment


                      #11
                      Re: plantje krijgt gele balaadjes

                      Geen pikkie, inderdaad, mannen die luna heten...... ;p

                      Geef ze maar een scheut water .. Luchtvochtigheid kan wat hoger ook bij jong stek.

                      gr
                      B.

                      Comment


                        #12
                        Re: plantje krijgt gele balaadjes

                        Eindelijk de reactie's van jullie gevonden. Moest even kijken hoe het allemaal werkt. Maar in ieder geval dank jullie wel voor het meedenken!!!!

                        Ja het is inderdaad cocos. 1e keer in aardbeiengrond, maar zoals ik al zei heb ik ze ( denk ik ) verzopen.Vandaar dat ik nu wat zuiniger ben met water. De eerste week hebben ze weinig water gehad en ben vandaag gestart met 5 liter en een dopje groei. Hoe krijg ik de luchtvochtigheid omhoog???? De temp. blijft op 29.9 hangen terwij dat de vorige keer rond de 25 gr. was ???

                        Groetjes Luna

                        Comment


                          #13
                          Re: plantje krijgt gele balaadjes

                          Weten jullie wat voor soort plantje dit is???

                          Comment


                            #14
                            Re: plantje krijgt gele balaadjes

                            Daar heb ik geen idee van, welk soortje het is.
                            Als je op kokos teelt verzuipen ze niet zo snel.

                            Geef even goed water, zodat de hele pot water heeft opgezogen en er weer even tegen kan. Gaat je LV ook gelijk van stijgen.
                            Vervolgens om de paar dagen een scheut geven, als de bovenste centimeters droog zijn.

                            LV kan ook omhoog door de wanden te sproeien, emmers water of natte handdoeken in je hok te leggen, of een mistmaker te gebruiken.

                            Besproei je plantjes ook eens als de lampen uit zijn, je kan er een beetje groeivoeding aan toevoegen.

                            Succes
                            B.

                            PS: Met de zoekfunctie hier moet je ook veel info kunnen vinden

                            Comment


                              #15
                              Re: plantje krijgt gele balaadjes

                              Kan ik het zo instellen dat wanneer ik een bericht krijg via dit forum ik automatisch een mail krijg???

                              Comment

                              Bezig...
                              X