Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Help! Heb blad problemen.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Help! Heb blad problemen.

Hey Amneeshigh,
    Mijn Ph waarde bedraagd 6,7 dus bijna neutraal. Deze waarde heb ik bij elke kweek. En heb al hele mooie en goede kwaliteit gehad kwa wiet.
    Een Ec meter heb ik niet dus moet die dringend aan schaffen...

Ik moet me eerst potten gaan halen en ga ze vervolgens allemaal over potten.
    Ik heb van dit probleem echt geen verstand heb dit nog nooit niet mee gemaakt op de kweken die ik al heb gedaan.

Greatz robby

Comment

Bitterzout toevoegen en es spoelen met de juiste ph en enzymes

Greetz,
      SF
      Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

Hey smoking fifi,
        Epzon zout is dat het zelfde als bitter zout? Gebruikt men deze voor magnesium?
        ga van avond direct kijken of het al beter is, want heb gister epzon zout toe gediend en heb mijn planten nog niet gespoeld omdat ze in het volle van hun bloei zitten en wil deze niet doen stressen.
        Ga zien hoe het gevorderd is anders zal ik wel moeten spoelen om ze te redden
        Thanks

Greats RoB.

Comment

Ow enkele dingen over het hoofd gezien, zekers spoelen en goed spoelen want al je bladtoppen zijn aant verbranden wat wijst op overvoeding en daardoor mss mg en N blokkages

Greetz,
          SF
          Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robby View Post
            Hey smoking fifi,
            Epzon zout is dat het zelfde als bitter zout? Gebruikt men deze voor magnesium?
            Yep
            Ook 'Engels zout' of 'Magnesiumsulfaat' (MgSO4) genoemd

Comment

thanks jona. had al mg gegeven eergisteren en ik denk dat het niet verder is gegaan ale ja dat hoop ik tog, straks nog eens kijken en hopen dat het goed komt. kzal zeker nog fotos posten. c ya

Comment

Het probleem zal niet weggaan maar het zou wel moeten stoppen van verergeren. Dus zolang het niet erger wordt is het goed

Comment

Hey,...

Nu ben vandaag gaan kijken en het is tog nog wat erger geworden met men vrouwtjes.
                  Het verergerd wel niet zoveel als de vorige dagen. Dus ga dit goed int oog houden.
                  Vrees er anders voor dat men kweekje naar de vaantjes is.

Greatz Rob

Comment

Niet opgeven makker, herma's is het ergste wat je kan hebben. Al de rest kan je verhelpen en oplossen .
                    Post ons nog eens wat fototjes

Comment

Hey iedereen,...

Heb zoals jullie zijden mijn vrouwtjes eens grondig gespoeld en heb het epzon zout vloeibaar toegediend.
                      Heb vervolgens enkele dagen gewacht en heb de indruk dat het niet meer is verergerd.
                      Nu heb ik gisteren men vrouwtjes overgepot van 11L naar 15L potten.

Teelsubstraat:

Onder in de pot eerst een laag hydro korrels en dan als medium speciale grond met karmeliet van Groendekor.
                      Potgrond op basis van witte turf, tuinturf, meststof op basis van calcium en magnesium.

Waarborgen:

organische stof: 20%
                      PH (water) zone: 5,0-6,5 PH
                      EC waarde:
                      Droge stof:25%

Bemesting:

1,5 kg/m3 samengestelde mestof NPK met sporenelementen 12+14+24

IK heb altijd deze grond gebruikt en was hier steeds te vreden over. Had altijd mooi resultaat.
                      Nu dees kweekje heb ik andere grond en potten gebruikt. Omdat ik niet veel tijd had om in die regio mijn grond te gaan halen,ben ik vlug hier in de buurt geweest achter grond. Ik had deze dus nooit mogen gebruiken, iedem voor de potten.
                      Ik geef dan ook geen PK 13-14 meer aan mijn 3 aangetaste vrouwtjes. Heb nog 2 andere vrouwtjes waaraan niets mankeerd en die hele mooie groene bladeren heeft.
                      Deze moeten nog 2 weken gaan.

Allesinds met men 3 aan getaste vrouwtjes gaat het beter. Ze verergeren niet.
                      Wat wel zeker is. Is dat de top vorming van men drie vrouwtjes tegen gehouden is en dat ze minder groot zijn ten opzichte van men gezonde vrouwtjes.
                      Maar de THC vollen bak nog nooit gezien en wel heel compacte toppen. Nooit niet gehad. Denk dat deze ongeveer nog 3 weken moeten gaan en het meest win je in de laatste week.
                      Dus goede vooruitzichten en wegeven de moet nooit niet op!

Greatz RoB.

Comment

mooi nieuws en idd gewoon de moet niet opgeven denk dat je het juiste hebt gedaan.

Comment

Hey iedereen,

Met men dames gaat het goed...
                          Heb al men slechte bladeren weg gehaald.
                          Maar nu had ik eigelijk een vraagje.
                          Zou ik de opbrengst van men wietje kunnen verhogen door mijn dames binnen een weekje te klieven?
                          Ze gaan bloeiweek 6 in.
                          Kan er mij iemand raad geven?
                          Het gaat een heel goed wietje zijn! ben ik bijna zeker van.
                          Een overvloed aan THC.
                          Lijkt me veel meer dan de vorige keren. Maar de opbrengst daren tegen is minder dan normaal.
                          Komt door men bladbroblemen.

Hier volgen nog enkele foto's...

DSC01173.jpgDSC01180.jpg

DSC01177.jpgDSC01182.jpg

DSC01186.jpg
                          Attached Files

Comment

Nee lekker laten gaan zo ik zou dat niet proberen .

Ze zijn mooi en geef ze de tijd die toppen gaan nog knallen .

Greetzz GG

Comment

Denk dat je nog meer an twee weken moet. Te vroeg dus om te klieven. Als je 25% amber trichomes hebt kan je klieven.

Comment

Hoi iedereen,

Inderdaad het is nog te vroeg om men dames te klieven. De trichomen zijn nog melkwit.
                                En hoop echt dat die toppen nog gaan knallen, want anders is de opbrengst maar pover.
                                De toppen zijn al lichtjes verdikt en hoop op nog beter resultaat.
                                Denk dat het beter is om in het vervolg een voorgroei te doen dan enkel 12/12.

Hier volgen nog enkele fototjes.

Mijn gezonde vrouwtjes:

DSC01396.jpgDSC01397.jpgDSC01398.jpg

Mijn vrouwtjes met bladproblemen:
                                En geloof mij nu zijn ze aan de betere hand, want ze hebben er al veel slechter uit gezien.

DSC01407.jpgDSC01409.jpg
                                DSC01414.jpgDSC01419.jpgDSC01423.jpg

Groepsfoto:

DSC01431.jpg

Greatz Rob.
                                Attached Files

Comment

Bezig...
                                X