Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Gele+roestbruine wolkachtige vlekken..

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Gele+roestbruine wolkachtige vlekken..

Korting op 420shop
    Attached Files

Re: Gele+roestbruine wolkachtige vlekken..

Kan er weinig over zeggen, behalve dat je potten best klein zijn, mogelijk dat je gewoon algemeen al tekorten hebt daardoor.
    Voor de rest, tja pH 7 is misschien wel veel, meet voor de zekerheid vaker om zeker te zijn en op meerdere plaatsten, het lijkt me namelijk erg hoog.

Voor de rest laat ik het aan anderen over om hierover te speculeren, je kunt zelf tabellen raadplegen.

Comment

Staan nu in 4.2l potten, gaan binnekort in 7.1l potten.
      En de tabellen heb ik al geraadpleegt, dit is zo een beetje mijn "last resort"..

Comment

als je te kleine potten hebt belemmert het ontzettend je wortelstelsel waardoor je plant veel minder voeding kan opnemen dan nodig. Ik heb nu mijn dame in een 9.5 liter staan en dat is veel te weinig heb ik door.
        In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

Nog niet aan gedacht dat cactussen heel andere sporen elementen en voeding stoffen nodig heeft die de cannabis plant net niet moet. dus mij lijkt het dat je potgrond waardeloos is voor je wietplant en ga je steeds meer tekorten zien verschijnen. overpoten in degelijke potgrond.

grtz

Comment

denk dat bobo wel gelijk heeft...
            ooit al een cactus gezien met mooie groene blaren?

Comment

Ja duidelijke tekorten neem een goede allmix .

Greetzz GG

Comment

Ok, thanks
                Had cactuspotgrond gekocht omdat deze in zakken van 5l te koop staat, en gewone potgrond is minstens 20l, waar ik niet echt plaats voor heb..
                Enig idee tegen wanneer ik verbetering zou gana zien indien ik ze vandaag overpot?

Comment

Zal zeker enige dagen gaan duren. eerst moet de wortel in je nieuwe grond groeien. als je een week verder bent zou je toch duidelijke verbeteringen moeten zien.

Grtz

Comment

Ok.
                    Zou ze binnekort ook willen in bloei zetten, welke voedingsstoffen meng ik dan het best door die nieuwe potgrond?

Comment

Bezig...
                    X