Avond.
Heb een probleem en ben benieuwd naar jullie mening , heb zelf niet echt een idee namelijk
Gaat om santa maria , week 6 van de bloei
Begonnen met pk 13/14 en vorige week gespoten tegen meeldauw ( helaas maar waar )
Er staan enkele planten bij , waarvan de bladeren in de top bovenin roestbruinig/gelig beginnen te verkleuren ,en de punten krommen naar boven toe.
Verder is er aan de plant niets te zien , perfect egaal groen blad..
Heb zelf geen idee wat het probleem is , er staan hogere planten bij dus te warm zal het probleem niet zijn.
Teveel voeding lijkt het me ook niet , zijn er mensen die me een advies kunnen geven?
Heb goed gekeken naar beestjes etc , niets kunnen vinden.
Het gaat dus om een enkele plant , het merendeel staat er gewoon goed bij..
Heb een foto bijgevoegd maar die is helaas niet geweldig.
Hoop dat er iemand is die wat nuttige informatie voor me heeft.
Heb een probleem en ben benieuwd naar jullie mening , heb zelf niet echt een idee namelijk
Gaat om santa maria , week 6 van de bloei
Begonnen met pk 13/14 en vorige week gespoten tegen meeldauw ( helaas maar waar )
Er staan enkele planten bij , waarvan de bladeren in de top bovenin roestbruinig/gelig beginnen te verkleuren ,en de punten krommen naar boven toe.
Verder is er aan de plant niets te zien , perfect egaal groen blad..
Heb zelf geen idee wat het probleem is , er staan hogere planten bij dus te warm zal het probleem niet zijn.
Teveel voeding lijkt het me ook niet , zijn er mensen die me een advies kunnen geven?
Heb goed gekeken naar beestjes etc , niets kunnen vinden.
Het gaat dus om een enkele plant , het merendeel staat er gewoon goed bij..
Heb een foto bijgevoegd maar die is helaas niet geweldig.
Hoop dat er iemand is die wat nuttige informatie voor me heeft.
Comment