Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

blad probleem

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

blad probleem

Korting op 420shop
    IMG_1226.jpgIMG_1230.jpg
    halo mijn skunk plantjes zijn ziek kan iemand me zeggen wat ik moet doen voor het op te lossen ?
    voor de rest heb ik de planten ook een klein beetje kippen stront gegeven dat al meer dan 1 jaar oud is
    ik heb ook al een andere grootere kist gemaakt voor ze in te zetten
    maar de planten waren al ziek voor de andere kist
    maar nog niet voor de kippen stront
    de plantjes zijn al 2 weken zoo
    hopelijk kan iemand me helpen
    mvg

Re: blad probleem

Denk dat er teveel voeding in zit, ze zien wat verbrand. Ook je aarde (welke aarde is dat trouwens? Is echt heel zwart precies) lijkt nat.
    Hoeveel is je pH?

Comment

Comment

Je lamp hangt er ofwel te ver van ofwel is het de verkeerde lamp, dat geef ik je al met zekerheid mee.
        Wat dat voedselprobleem betreft zou ik het gooien op overvoeding maar ik ben het niet zeker aangezien je geen pH waarde van je water kan geven (is heel belangrijk voor je voedingsopname namelijk). Ik zie daar wat magnesiumproblemen opduiken als ik het goed heb maar dat is niet het enige dus er zit zeker iets grondig fout...

Greetzzz

Comment

IMG_1235.jpg
          heb een foto getrokken zoo dat je kunt zien hoe ver de lampen van de plant hangen
          het zijn 2 halogeen lampen
          en morgen gaa ik eens naar een groote bloemen wwinkel om te vraagen of zij daar geen ph meter verkopen
          mvg

Comment

Halogeenlampen zijn compleet nutteloos om wiet mee te kweken. Best wat spaarlampen of TL's aanschaffen
            Hiermee ga je helaas niets bereiken...

Comment

men ph is 7
              hoe verlaag je je ph ?
              nu hangen er tl lampen boven

Comment

pH min kopen in aquariumwinkel of growshop
                je moet je pH richting 6 krijgen

Comment

en mijn grond lijkt zoo zwart omdat het nat is ze willen gelijk niet drinken
                  maar mijn pot is maar voor de helft gevuld zou ik het vol doen of niet?
                  en zoo ja met welke potgrond het best?
                  en hoe dieper ik mijn ph meter steek hoe minder ph dat hij meet
                  van boven meet die 7 en van onder meet die 6.5
                  is dat normaal of is de meter stuk?
                  mvg

Comment

ALs het zo'n meter is met een wijzer mag je hem wegsmijten, die zijn rommel. Blijven bijna altijd staan op 7pH (zal je wel merken ).
                    Koop je een druppelsetje om pH te meten, kost 5eu ofzo en je kan op een halve pH precies meten. En nu gewoon gietwater van 6pH doen. Laat je pot wat uitdrogen en leg wat meer aarde erbij. Mag gewone stekaarde zijn (zo zijn we zeker dat je niet nog meer voeding gaat geven ).
                    Greetzzz

Comment

Bezig...
                    X