Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bladeren kleuren van groen naar lichtgeel, bladeren sterven af?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bladeren kleuren van groen naar lichtgeel, bladeren sterven af?

    Korting op 420shop
    Goedenavond allen,

    is dit mijn eerste probeersel.
    De planten staan nu denk ik een maand buiten, in 30l spaciekuipen. In deze kuipen zit een vermingen van bemeste tuinaarde en potgrond, daarnaast is kalk(kunstmest) toegevoegd. De planten staan nu een maand in deze potten. Echter begint sinds eergister mijn bladeren van 1 plant enorm te verkleuren. Ik heb gezocht of er een vergelijkbaar probleem is, nu zijn er meer mensen met gele bladeren, maar niet waarvan de bladeren afsterven.
    Met de deskundigheid hier aanwezig hoop ik dat deze plant nog te redden is!

    Groeten MGJ.


    http://img267.imageshack.us/i/snc00025w.jpg/
    http://img690.imageshack.us/i/snc00027i.jpg/
    http://img228.imageshack.us/i/snc00026.jpg/
    Last edited by MGJ; 8 June 2010, 18:16.

    #2
    Re: Bladeren kleuren van groen naar lichtgeel, bladeren sterven af?

    hebd ge geen foto dan zien we its he grt

    Comment


      #3
      Re: Bladeren kleuren van groen naar lichtgeel, bladeren sterven af?

      eventueel een stikstof tekort of je potten staan te nat.

      Comment


        #4
        Re: Bladeren kleuren van groen naar lichtgeel, bladeren sterven af?

        Heb fotos toegevoegd. click op de link en de foto wordt geopent.. 1 blad is ook dood, die hangt er slap aan zoals te zien is op te foto. wat kan ik doen om ervoor te zorgendat het beter gaat? Ik heb ze nu inhuis gezet want het regent hier hard.

        Comment


          #5
          Re: Bladeren kleuren van groen naar lichtgeel, bladeren sterven af?

          Te nat? ik zal nog wel een paar gaten erbij in boren ofzo? heb ze gisteren ook nog maar wat kunstmest gegeven.

          Comment


            #6
            Re: Bladeren kleuren van groen naar lichtgeel, bladeren sterven af?

            Lijkt me meer een ph probleem waardoor sommige elementen niet worden opgenomen. Grondph eens meten.

            Comment


              #7
              Re: Bladeren kleuren van groen naar lichtgeel, bladeren sterven af?

              Zou eens naar de growshop gaan en voeding kopen voor op aarde ,
              dan zal het probleem snel opgelost zijn

              Comment


                #8
                Re: Bladeren kleuren van groen naar lichtgeel, bladeren sterven af?

                yea, hij doet het verder goed hij groet goed, alleen die kleuren zijn foktop .

                Comment


                  #9
                  Re: Bladeren kleuren van groen naar lichtgeel, bladeren sterven af?

                  Er is volgens mij nog iets mis met de planten: ze hebben buitengewoon lange internoden. Krijgen ze wel voldoende licht? Ook de bladzetting laat te wensen over: de noden hadden al 7 of 9 vingers moeten hebben.
                  Last edited by Xtreme; 11 June 2010, 08:40.

                  Comment


                    #10
                    Re: Bladeren kleuren van groen naar lichtgeel, bladeren sterven af?

                    na dat welkan wel kloppen, echter hebben de rest van mijn planten er geen last van. Ik ben namelijk afhankelijk van de zon.. ik moet alles van de zonneschijn hebben..

                    Comment


                      #11
                      Re: Bladeren kleuren van groen naar lichtgeel, bladeren sterven af?

                      dat heb ik ook nu, alleen mijn plantjes zijn nog iets jonger. Ik heb bemeste potgrond gebruikt, zoals voor elke andere plant die hier staat. Misschien is dat teveel? Bij mij begon het pas na de eerste keer ovepotten.

                      Comment

                      Bezig...
                      X