Heb een probleem met m'n plantje, de blaadjes worden de laatste 3 dagen meer en meer geel, van binnen uit. de nieuwe blaadjes zijn al helemaal geel :s Aan wat kan dit liggen ?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
Blaadjes worden geel vanbinnen uit.
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Blaadjes worden geel vanbinnen uit.
Te weinig aan voeding dus of ??
Dit is er verandert in de afgelopen dagen:
- heb 3 dagen geleden regenwater gegeven, na een half uurtje dacht ik van ik zal de ph even snel even testen en het regenwater had ph 8.6 :o, daarna terug groene thee gegeven.
- verlichting van 1x18w ==> 3x 15w tl kleurcode 33 gegaan
- temperatuur: min 22 max 30 (onder de lampen)
Hier nog 2 foto's van vandaag:Attached FilesLast edited by Limpi; 13 June 2010, 19:00.
Comment
-
Re: Blaadjes worden geel vanbinnen uit.
beste; kan je zien of je potje al vol worteltjes zit? en ja welke grond heb je gebruikt? mss te zware grond, daarmee wil ik zeggen grond met een foute npk verhouding, wat ik doe is, ik laat ze opgroeien met zaai en stekgrond, als ik zie dat mijn potje vol worteltjes is dan pot ik ze over in grond van de groendecor zie is bij 'sensi lady' ze heeft er fotos van op haar topic, en pas 3weken later begin ik met mijn 1ste keer voeding te geven bn ground van bio nova in brussel is er ergens een goede growshop waar ze tal van goede voeding hebben voor je plantje. als je plantje nog niet goed is gewortelt zou ik persoonlijk nog GEEN voeding geven. grtz robby
Comment
Comment