Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Eerste kweek Early skunk

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Eerste kweek Early skunk

Korting op 420shop
    Hoi,
    Heb mijn plantjes zo een week of twee geleden verplant, en sindsdien staan ze buiten. Nu merk ik op dat de onderste blaadjes geel worden. Is dit normaal of moet ik me toch eerder zorgen maken? Heb foto's toegevoegd. Jullie advies is meer dan welkom.

Re: Eerste kweek Early skunk

Hoy Bisschop,

Ik verplaatste je draadje naar de sectie bladproblemen omdat je hier sneller reactie zult krijgen van mensen die specifiek bezig zijn met het oplossen hiervan.
    Vergeling langs onder wordt meestal veroorzaakt door ofwel een stikstoftekort (eventueel foute pH) ofwel over- of onderbewateren. Omdat je in redelijk grote potten werkt en je plantjes nog niet zo oud zijn zou een pH probleem eigenlijk al uitgesloten kunnen worden en ligt volgens mij de oorzaak van het vergelen in het ontbreken van voldoende voedingsstoffen. Geef je je plantjes groeivoeding mee?

Grtz $iR
    sigpic

Comment

hebben voeding tekort,de plant haalt dan voeding uit de oudere bladeren,
      wat heel goed aan jou planten te zien is
      Zou maar eens gauw naar de growshop gaan
      en groeivoeiding op aarde kopen, kost ong f 10 euro
      en daar doe je het hele seizoen mee

Comment

Thanks, Zou het kunnen dat ik ze teveel water heb gegeven. Ik geef ze dagelijk een kleine halve liter ongeveer. Is dat teveel voor deze grote van plantjes? En ga morgen voedingstoffen kopen voor de zekerheid.

Comment

Een richtlijn in mililiter geven is iets waar wij niet zo achter staan Bishop. De reden hiervoor is dat ik op een hete zomerse dag veel meer drink dan de dag ervoor wanneer het bewolkt was, diezelfde dag drink ik ook veel meer dan mn broer...
          Ik denk dat je nu wel al begrijpt waar ik heen wil, je dient je plantje water te geven naar behoefte, wanneer ze erom vragen. Eens met je vinger voelen in je pot of de aarde vochtig is (niet nat) werkt altijd bevorderlijk.
          Kgeef je graag nog het linkje mee over mn cheeseamnesia kweekverslagje want in post #8 kun je het verschil tussen over en onderwateren zien adhv foto's.

Grtz $iR
          Last edited by SirSmokeAllot; 25 June 2010, 09:37.
          sigpic

Comment

Bezig...
          X