Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
nieuwlingen verkleuren
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: nieuwlingen verkleuren
Geenf eens wat meer info over je grond, temetatuur, ...
Als het de onderste lob blaadjes zijn die verkleuren is dit normaal indien het de gekartelde balderen zijn kan er eventueel iets mis zijn met je aarde, maar ook een heel pak andere dingen. Dus geef nog wat meer info over hoe en waar, ... en zullen al iets verder staan.
Grtz
-
Re: nieuwlingen verkleuren
yo Bobo
thx again
we hebben vandaag de plantjes, nog acht van de tien, elk appart in nieuwe verse potgrond van het merk Compo verplaatst
het is Compa Sana voor tuinplanten
het merk van de vorige potgrond ken ik niet, het was een huismerk van Hubo, gratis zakje weet je wel
morgen zal ik nieuwe foto's maken en ze posten, zodat je een beter idee krijgt
in het verleden is het altijd goed gegaan maar dit is de eerste keer dat we Shiva kweken
uit ervaring weten we dat dit de beste wiet is voor mijn vrouw haar pijnen
ze in mindervalide en draagt zelf een morfinepomp, maar toch heeft ze veel baat bij een stevige Shiva
nu maar hopen en bidden dat de plantjes toch nog goed gaan komen
cu
Chio
Comment
Comment