Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

bladprobleem in DR100

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

bladprobleem in DR100

Korting op 420shop
    Oldschool retired scrog master

Re: bladprobleem in DR100

Ik pin me er niet op vast maar zo bruin verbrande uiteinden is dat niet overvoeding?
    grtz.

Comment

begin maar eens die zwart wit folie van je specie kuipen af te halen spoel eens goed met afgezuurd op ph 5.8 en verminder je ec (voeding) naar 1.3

Comment

Ja tijger vergiftiging of een heel erg ph probleem.

Het is geen overvoeding zeker niet.

Grtz.

Comment

Je tent loopt te heet dude
          Last edited by marsupilami; 23 June 2010, 16:27.

Comment

bedankt vr de reacties jongens!

@ thelos, het lijkt op een voedings/ph probleem maar dat is het niet.Met zo'n buffer heb ik daar geen problemen mee.

@ stafford, denk je dat zwart/witfolie giftig is? Ik heb er een hok mee vol gehangen & daar zijn geen dergelijke problemen...

@ Amneeshigh, ik gok ook op vergiftiging, had enkel gehoopt dat er iets in m'n hok stond, waar iemand anders al problemen mee had gehad .

@ marsupilami, ik denk het ook, maar deze verschijnselen heb ik toch nog nooit gehad..

Groetjes T
            Oldschool retired scrog master

Comment

Kan zijn dat als je temp nu hoger is de gif stoffen wel vrij komen, en dat je temp lager was niet.

Gooi je hoes van je koolstoffilter even in de was, dat scheelt echt een berg van je afzuig kracht.

Grtz.

Comment

De tenten zijn gemaakt van Mylar en volledig gifvrij geproduceerd, denk dat je ergens anders moet zoeken.
                En dat de temp hoger is dan normaal moet in feite niks uitmaken qua gifstoffen dan, want ze zullen de tenten heus wel getest heb met een hogere temp dan normaal....

Comment

Kan zijn dat er wat anders in de ruimte gifstof afgeeft met zijn setup en kuipen denk ik niet aan voeding, het zou zeil kunnen zijn wat in de ruimte of eronder zit.

En jawel gifstoffen worden bij een bepaalde temp afgegeven ik heb de giftentjes gehad en onder de 24 geen probleem 28 graden probleem.

Maar goed dat is wat ik er van denk als ik naar ze plant kijk en ze setup.

Grtz.

Ps, Ik hoop niet dat het de kuipen zijn ik zelf heb er geen last van en werk altijd met kuipen meer niet in een tentje.

Comment

Bezig...
                  X