Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
Wat gaat er mis hier.?
Collapse
X
-
Die vinger in de pot methode, dat werkt niet. Geef maar is een liter water in een 18 liter pot die goed droog is en trek de kluit er dan is uit na een kwartiertje. Je zou op verschillende plaatsen in de grond kunnen voelen en die zal droog zijn, terwijl andere delen nat zijn. Plus, normaal zitten daar wortels die je gaat beschadigen. Je leest dat zo vaak, maar in de praktijk gaat dat gewoon niet.
Pot oppakken, dat is het enige wat werkt. Want zo afgaand op die foto's zou ik zeggen dat ze te nat staan ipv te droog, zit precies ook wat vergeling in nl.
Comment
-
Heb je ze binnen voorgegroeid? Zo ja, dan is dat 100% de oorzaak.
Anders denk ik: combinatie van te droog (maar niet droog genoeg) met hoge stikstofgehalten. Dat zorgt voor klauw.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
-
Van Spaans kraanwater klap ik zelf ook dubbel, ik zou het effe na meten (pH en EC) en checken wat Q zegt.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
Comment