Hallo,
Is al weer een tijdje geleden dat ik op het forum ben geweest.
Heb een paar leuke plantjes, maar helaas kreeg 1 van de planten dit bladprobleem:
De rest ziet er gezond en netjes uit. Zelf wou ik een booster mee gaan geven, maar wou eerst even zeker weten of het een tekort is aan Kalium of wellicht meerderen te korten of zelfs misschien een overschot. De andere planten zien er gewoon gezond uit.
De planten staan in 20L bakken met een huismerk cocos80/20grond.
Canna bio voeding:
Bio flora
(Bio groei(deze geef ik nu uiteraard niet mee)
Ik gebruik water uit de kraan, hier zit iets chloor in (spaans water) met alleen deze bio voeding, PH van het kraan water is rond de 8.5-9.0 (moet geen probleem zijn volgens bio kweken?)
Bio kweken is wel nieuw voor mij...
De planten zijn in week 4 van de bloei, met enkele weken voor groei uit zaad.
Kan iemand mij even een duwtje in de goede richting geven.
Alvast bedankt.
P,s, hier kwam ik aan kalium te kort idee:
http://www.spliffseeds.nl/nl/wiet-vo...-tekorten.html
Is al weer een tijdje geleden dat ik op het forum ben geweest.
Heb een paar leuke plantjes, maar helaas kreeg 1 van de planten dit bladprobleem:
De rest ziet er gezond en netjes uit. Zelf wou ik een booster mee gaan geven, maar wou eerst even zeker weten of het een tekort is aan Kalium of wellicht meerderen te korten of zelfs misschien een overschot. De andere planten zien er gewoon gezond uit.
De planten staan in 20L bakken met een huismerk cocos80/20grond.
Canna bio voeding:
Bio flora
(Bio groei(deze geef ik nu uiteraard niet mee)
Ik gebruik water uit de kraan, hier zit iets chloor in (spaans water) met alleen deze bio voeding, PH van het kraan water is rond de 8.5-9.0 (moet geen probleem zijn volgens bio kweken?)
Bio kweken is wel nieuw voor mij...
De planten zijn in week 4 van de bloei, met enkele weken voor groei uit zaad.
Kan iemand mij even een duwtje in de goede richting geven.
Alvast bedankt.
P,s, hier kwam ik aan kalium te kort idee:
http://www.spliffseeds.nl/nl/wiet-vo...-tekorten.html
Comment