Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
Bladeren onderaan sterfen af.
Collapse
X
-
Het lijkt hier een duidelijk geval van PON, paniek om niks. Geef eens een foto van de hele plant zodat ik mijn diagnose definitief kan stellen.
Het is normaal dat de lobblaadjes vrij snel afsterven, de plant trekt deze leeg om verder te groeien.Last edited by Stemma; 16 July 2017, 14:03.
-
Heb je wel gaten onderin de emmer gemaakt, zodat het overtollige water weg kan vloeien?
De gele puntjes op de stam heb ik gezien, ik denk dat het normaal is want ik zie het bij heel veel planten, die zonder problemen afbloeien.
Je plant ziet er goed uit, donkergroen dat betekent dat ze hoog in haar voeding zit, ga je nu bijvoeden dan overvoed je haar.
Comment
-
Yep, niks aan de hand, en deze week even pauze met de voeding.
Nu nog bijvullen heeft niet zoveel zin denk ik, de bloei begint bijna, dus over zo'n 8 weken is het al klaar.
In die tijd en tijdens de bloei gaat ze weinig extra wortels meer vormen om die bovenlaag te vullen.
Volgende keer mag je zo'n emmer best tot het randje vullen
Comment
Comment