Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Licht groene bladeren, week 8 bloei, buiten.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Licht groene bladeren, week 8 bloei, buiten.

Korting op 420shop
    Attached Files

En je kon echt absoluut niets vinden over gele bladeren?
    Heb je de bladprobleemoplosser al bekeken? Of misschien eens met google gezocht naar 'geel blad jointjedraaien'?
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Ja heb ik gedaan LR2 . Geel blad oorzaken : te weinig voeding ... is 6 ml alga bloom en 2 ml green sensation met 2,4 L water voor 4 planten dan te weinig.En plant staat in te nat medium ... is 600 ml water om de 2 dagen dan te veel. Of zou het kunnen dat die plant te weinig water opneemt door die koude nachten de laatste dagen. Als ik die plant optil weeg ze wel meer dan normaal. Maar heb het hier niet over geel blad maar over licht groene bladeren tegen over de andere planten.

Comment

Die lichtgroene blaadjes worden vanzelf geel.

Hint: 't is koud. Planten staan bijna stil. Je blijft stug 2.5L verdelen, ook al zijn de potten zwaar.

* Topic verplaatst, titel aangepast.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik ben misleid geweest daar de bladeren niet als een klauw naar beneden krulden wat een oorzaak is van een te natte medium.Dus was mijn reactie te weinig voeding ... en bleef water geven ( beginners fout ) Nu haal ik de planten s'nachts binnen en staan ze in een temp. van 20 graden.Kan ik die plant eventueel nog verpotten in een grotere pot of is het beter een paar dagen geen water geven.

Comment

Bezig...
          X