Hallo allemaal, misschien kan iemand hier me helpen.Ik kweek nu voor het derde jaar wiet, maar ben na 2 keer een waardeloze oogst buiten maar eens naar binnen verkast. De plantjes staan er veel mooier bij dan bij mijn buitenkweken, maar volgens mij hebben ze ergens last van. Zelf denk ik een tekort aan magnesium, maar is dit ook echt het geval? Kan het ook zijn dat ze te koud hebben gestaan? De paarse steeltjes bij 1 van de 2 planten geeft dat aan denk ik. Ook heeft 1 plantje een misvormd blad. (foto's toegevoegd)
Ze zijn nu ongeveer 4 weken vanaf zaadje gekweekt. Ze staan in 25 literpotten met Royal mix van Plagron. Verder krijgen ze af en toe wat voeding van HESI volgens schema. Ze staan in een luchtvochtigheid van 70 - 75 % en een temperatuur overdag van 23 - 27 graden. 's Nachts hebben ze met de lamp uit wat koud gehad. Ik heb ze nu 's nachts met plastic toegedekt zodat de warmte binnen blijft.
Wie kan mij iet meer duidelijk maken over de needs van deze plantjes?
Alvast bedankt
Ze zijn nu ongeveer 4 weken vanaf zaadje gekweekt. Ze staan in 25 literpotten met Royal mix van Plagron. Verder krijgen ze af en toe wat voeding van HESI volgens schema. Ze staan in een luchtvochtigheid van 70 - 75 % en een temperatuur overdag van 23 - 27 graden. 's Nachts hebben ze met de lamp uit wat koud gehad. Ik heb ze nu 's nachts met plastic toegedekt zodat de warmte binnen blijft.
Wie kan mij iet meer duidelijk maken over de needs van deze plantjes?
Alvast bedankt
Comment