Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Gele randjes in 5e week bloei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gele randjes in 5e week bloei

    Korting op 420shop
    Hey ik zit in men 5de week bloei en men blaren beginnen geel te worden. Ik kweek op aarde. Heb aant begin van de bloei wat bloeivoeding gegeven en toen sloegen de punten direct verkleurd uit. Terug enkel water van ph 6 gegeven enkele weken. Alles terug goed. Nu een paar keer green sensation meegegeven. En nu zijn er enkele toppen zo. Is dit nu een tekort? Moeten ze nu terug bloeivoeding krijgen of wat is het probleem? Groetjes
    Attached Files
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    5de week bloei, praktisch alles van pistels zou nog wit moeten zien ipv bruin. Is dat de hoofdtop? Vind dat zelf wat te vroeg voor green sensation.

    Comment


      #3
      Hey. Nee is een klein zijtopje. Pistels zijn al redelijk bruin sinds week 3 bloei maar en zijn er nog genoeg witte

      Comment


        #4
        Plant ziet er voor de rest goed uit. Temp en lv zit goed. Is ook men eerste kweek.. en vroeg voor green sensation? Plant is nu 69 dagen sinds ontkiemen. Is een autoflower amnesia..
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


          #5
          Is green sensation dan geen booster?
          Ik kom ook met "tekorten" te zitten als ik boosters geef. Maar dan nooit rond de toppen zelf. Vanonder meer paar bladeren Vanboven ziet ze er toch goed uit?

          Comment


            #6
            Ik geef nu alleen nog water ph6. Ik schat dat ie over een week of 2 max 3 toch geoogst kan worden?
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment

            Bezig...
            X