Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Jonge plantjes (1.5W) bladeren hangen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #17
      Ziet er toch goed uit...

      Comment


        #18
        Die ene zal het niet meer halen, de rest lijkt erdoor te komen. Ondertussen zit ik op dag 10, net terug van vakantie. Ze hebben nog geen druppel water nodig gehad, niks aan de hand. Kan het iedere beginner zo aanraden, is niks makkelijker. Zolang de hps maar niet alles uitdroogt. Ik kweek onder led nu.

        Comment


          #19
          Top! Zoals je al zei is die ene plant helaas gestorven, maar de rest komt er goed door. Echter zitten er twee tussen die altijd een soort van klauwbladeren hebben. Temperatuur, luchtvochtigheid, ph en ec alles is gemeten en volgens de regels. Je ziet duidelijk op de foto dat de punten naar beneden wijzen en ook iets gelig zijn. Ik snap er even niks van! Dit was midden op de dag terwijl de lamp alweer ruim 5 uur aanstond.
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


            #20
            Wat zijn de regels? Als je leest dat de regel voor de pH 8 is, dan is die regel fout..
            Dit lijkt me een overdosis stikstof. Dan is de EC van de bodem dus te hoog, en dan moet je niet bijvoeden. Zulke jonge planten eten niet veel.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment

            Bezig...
            X