kweek zelf ook op voorbemeste en gebufferde cocco,s stekken groei ik er ook in voor ,geen probleem,gewoon pech met je zaadje kan natuurlijk ook,had ik laatst ook maar gelukkig meer gezet dan dat ik nodig had,doe ik met stekken ook
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
Blaadjes zaailing verschrompelen
Collapse
X
-
Er is niks mis met Atami cocossubstraat eh....je moet alleen wel even de gebruiksaanwijzing lezen.
Maar ik snap wel wat Beowulf zegt.
Het is niet voor beginners. Op cocos moet je alles meten.
De kokos bevat voldoende voeding voor de 1e week van de kweekcyclus,
daarna kan men water met vloeibare meststoffen en stimulatoren toevoegen voor een optimaal resultaat.
(van de website van Atami)
Comment
-
QnQ ik heb nog niks van voeding gegeven, ik wou volgende week naar de growshop gaan voor cocos voeding. Een EC meter is ook besteld via Bol & Beowulf Die 2de staat nu vandaag de 3de dag boven, is 4 dagen geleden in de grond gestopt. Die 1e is slecht begonnen met maar 1lob blaadje en verschrompelde bladeren vandaar de achterstand.
Comment
Comment