Hallo, bedank aan iedereen die dit forum waar maakt.
sinds 2weken geleden heb ik een nieuw compleet tent gekocht. Eerste keer met led. Vroeger heb ik 1jaar gekweekt op hps 400w. ( slechte resultaten. Denk door warmte en vochtigheid)
ik heb een uniteck 450w led. Afzuiging en klein fan.
4 planten in 11L potten met gaten onderaan om te veel water weg te laten.
4 autoflowers van sweedseeds.es (spanje)
1 black cream, 1 jack 47 en 2 big devils.
bij het ontvangen van de zaden zag ik dat de black cream zaden meer dan 2 jaar oud waren de andere waren nog geen 6 maanden oud.
bij het ontkiemen kwam de black cream ook tragen in gang. (Bijna 2dagen)
Momenteel zitten ze 11 dagen onder de lamp (groei stand en 19/5h dag/nacht) en opmerkelijk is de black cream kleiner en nu ook krome bladeren en witte vlekken of workjes op.
De blaaderen zijn iets groener dan op de foto.
IMG_20171030_183226.jpg
ik gebruik potgrond van aveve met 30 dagen voeding. En ernaast gebruik ik al 5 dagen voeding van canna. Momenteel terra vega, cannazym en rhizotonic. Minder dan de helf van aanbevolen hoeveelheid.
ik gebruik regenwater (ph7) met paar druppels canna ph- om die dan rond 6.1 a 6.5 te krijgen.
ik verdeel 0,5L water onder de 4 plaanten.
de afstand tussen de lamp en planten is 60cm
en de temperaturen zijn tussen 20 a 26 graden en 50 a 65% vochtigheid.
omdat er momenteel geen geur last is en planten ook klein zijn staat de afzuiging uit maar de fan draait altijd.
na 2 dagen zoeken vind ik niets wat er kan zijn of het is wat ik hier gelezen heb: het soort plant en afkomst van sweed seeds. Wat ik raar vind is dat enkel 1 van de 4 ( voorlopig toch ) dit soort probleem aantoont. Ze krijgen alle 4 dezelfde voeding en zitten in zelfde omgeving.
IMG_20171030_202330.jpg
ik hoop dat er iemand mij raad kan geven over mijn black cream. En als ik nog ander dingen kan kan doen, laat maar komen .
Als all mijn zaden op zijn ga ik over naar gewone planten en geen autoflowers.
dankj allemaal
Comment