Hallo allemaal ik ben jack en heb een vraagje weet iemand misschien wat naar boven krullend blad kan betekenen. Lamp te dicht erop teveel water te weinig water ? En enkele plantjes hebben gele puntjes op de bovenste blaadjes dit is een teken van iets te veel voeding meen ik me te herinneren. Ik voeg een foto bij en hoop op tips en o ja zijn 17 planten 10 Russian winter auto 3 mazar auto en 4 white dwarf auto voor gegroeid onder 3 weken 24 uur tneon nu paar dagen 2 x 400 watt erboven 20/4 op ongeveer 40 cm temperatuur tussen 19 a 20 graden donker tot 26 met lampen aan.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
naar boven krullend blad
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
I second that...
(Let op, door de belachelijke hoeveelheid tekst bestaat dit stuk uit twee delen. Als je een luie lezer bent, lees dan toch op zijn minst het eerste deel, hetgeen een quick-and-dirty samenvatting is van het tweede deel) De inhoud van deze tekst is bedoeld om een simpele, kleine kweekruimte zodanig in te kunnen richten en te
Comment
-
Beste Mede Stoners,
Om terug op jack zijn gele puntjes probleem te komen, ik zit hier met net het zelfde.
ik zit wel een week en half van het snoeien af, maar dit probleem deed zich al voor sinds de groei.
(foto's volgen nog)
Volgens het lezen van andere forums moest ik mijn ph waarde van mijn water bekijken.
maar dit heb ik al onder controle.
ook staat mijn fan niet rechtstreeks op de plant.
Mijn voeding geef ik strikt volgens m'n schema.
Waar kan ik hier dan nog de mist in gaan?
Comment
-
Naar boven krullend blad heeft niets met de pH te maken.
Het blad heeft problemen met verdampen.
Dat kan komen te warm of door tocht.
----
Zal het topic meteen maar sluiten.
Gelieve een eigen topic aan te maken in het bijpassende board als je iets voor hebt met je plant.
Geen 'thread hijacking' aub. (WTF is dat Q? [klik]
HierLast edited by QnQ; 29 April 2018, 16:29.
Comment
Comment