ik heb een gelato 33 kiemplantje ik heb net zo veel water gegeven als de andere maar hij is de helft qua grootte en hij hangt iemand een idee?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
gelato 33 zaailing hangende bladeren,
Collapse
X
-
ik heb zaailingen die van zondag 19 november gezaaid zijn (wel 48u voorgekiemd tussen bruine vochtige koffiefilters tot 1 cm kiempje)
ze staan in ronde potjes van 10 cm doorsnede en ik heb nog maar 2 maal 50cc water gegeven
zondag 3 december worden ze in 11 liter potten gezet want worteltjes komen reeds piepen door gaatjes onderaan potjes
aarde is licht vochtig en zaailingen hebben niet echt veel water nodig Ik verstuif wel 2 maal daags water om LV beetje te verhogen
plantjes staan onder 600 watt HPS maar wel gedimd tot 250 watt op 25 cm hoogte
ik meet wel vochtigheid van mijn aarde en geef pas water als die "droog" aangeeft want te vochtig is slechter dan te droog omdat teveel water gevaarlijk is voor stamrot
succes
Comment