Goede dag mede hobbyisten.
Zit nu in week 5 van me White Widow autoflowers. Sinds week 4 vertoont 1 plant gele punten in het nieuwe blad.
Dacht in eerste instantie dat het overvoeding was ivm het geven van de eerste voeding in week 3.
Sinds 1x voeding alleen RO water met Calsium en wat enzymen op een PH van 5.8.
Nu houden de gele punten aan en zie ik zelfs verergering van de vergeling, op andere planten zie ik het nu ook al ontstaan.
Nu is er veel info te vinden op google, ene zegt ondervoeding andere zegt overvoeding, nu twijfel ik toch.
Dit is mijn 2e kweek in een tent, na toch een aantal zomers goed resultaat te hebben gehad in de buitenlucht.
Graag hoor ik jullie expertise over wat nou de beste stappen zijn dit probleem onder controle te krijgen.
Setup:
400watt hps in een cooltube +/- 60cm van canopy.
18 uur licht cycle
Buis afzuiging koolstof filter
TEMP: Nooit hoger als 28 graden nooit kouder als 18.
LV: Nooit hoger als 70% nooit lager als 40%
Medium: Light mix
Voedings lijn: Bio nova
Hier onder een foto van de situatie
Zit nu in week 5 van me White Widow autoflowers. Sinds week 4 vertoont 1 plant gele punten in het nieuwe blad.
Dacht in eerste instantie dat het overvoeding was ivm het geven van de eerste voeding in week 3.
Sinds 1x voeding alleen RO water met Calsium en wat enzymen op een PH van 5.8.
Nu houden de gele punten aan en zie ik zelfs verergering van de vergeling, op andere planten zie ik het nu ook al ontstaan.
Nu is er veel info te vinden op google, ene zegt ondervoeding andere zegt overvoeding, nu twijfel ik toch.
Dit is mijn 2e kweek in een tent, na toch een aantal zomers goed resultaat te hebben gehad in de buitenlucht.
Graag hoor ik jullie expertise over wat nou de beste stappen zijn dit probleem onder controle te krijgen.
Setup:
400watt hps in een cooltube +/- 60cm van canopy.
18 uur licht cycle
Buis afzuiging koolstof filter
TEMP: Nooit hoger als 28 graden nooit kouder als 18.
LV: Nooit hoger als 70% nooit lager als 40%
Medium: Light mix
Voedings lijn: Bio nova
Hier onder een foto van de situatie
Comment