Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bruin blad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bruin blad

    Korting op 420shop
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Hey ik ben geen expert maar zodra andere komen kijken die er wel veel verstand van hebben zal ik als ik jou was gauw nog wat extra info neerzetten.

    Laat ons een meer uitgebreide foto zien.
    Voeding? Welke aarde?
    Hoe hoog hangt de lamp? Wat voor een omgeving staan ze?
    Sterktelamp/welke lamp?
    Rode lamp die warmte geeft!?
    Hoe zien de andere eruit?
    Temperatuur?

    Wat ik je mee kan geven is dat ze te nat staan en dat de bladeren nat zijn. En dat deze plant voor een maand wel erg klein is. En wat staat er om de plant heen? Een oud potje? Of heb je iets in de grond gestoken en de wortels gesloopt? Plantje heeft ook wel stress zo te zien... En het lijkt wel alsof de celmembranen van de plant verdwenen zijn... Erg knap!

    Suc6 man!

    Comment


      #3
      Ik zie maar 1 foto...

      Beetje meer info zou welkom zijn zoals medium, welke voeding heb je wel of niet gegeven, wat heb je ermee gedaan, temperatuur in je hok, hoeveel water geef je enz.

      Hoe meer info hoe meer je gericht naar problemen kunt zoeken maar ook meer bereidheid van anderen om je te helpen.

      Zie iig al dat je langs de stam watert, probeer zoveel mogelijk aan de rand van de pot te wateren. Dat voorkomt stamrot en maakt dat je wortels op zoek gaan en dus beter groeien.
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


        #4
        Ik zie maar 1 foto.
        En deze is recent? Want voor een maand is die wel heel erg klein?

        Staat die rode lamp op hetzelfde lichtschema als de LED of brand deze constant?

        Het is misschien ook handiger om een foto te nemen wanneer de LED verlichting uit is.
        ​​​Geeft beter beeld van de kleur van het blad e.d. .

        Je zou ook een beetje meer info kunnen geven over het substraat dat je gebeuikt? Geef je voeding of iets dergelijks? Welk water?
        Enig idee van temperaturen in je kweekruimte?
        Welke LED merk wattage?

        Maakt het voor de ervaren kwekers makkelijker om de oorzaak te vinden...

        Edit: eerste drie posts lijken erg veel op elkaar haha

        Comment


        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          3 Zielen, 1 gedachte, krijg je met die stoners :p

        • Helemaal Top
          Helemaal Top commented
          Editing a comment
          Bij LED kan je ook een foto nemen met flits mits de plant niet heel groot is voor mooie groene kleur :]
          Kan bijna geen maand zijn want de Lobblaadjes zijn nog groen.

        #5


        Voor je op al die vragen gaat antwoorden, lijkt mij vrij duidelijk dat dit gewoon een foutje van de natuur is waar je zelf geen vat op hebt. Daarom zetten we er doorgaans altijd eentje meer dan gepland.

        Comment


          #6
          Als je ze altijd nat spuit onder de lamp dan kan dat ook de oorzaak zijn.
          Zo'n rode lamp is denk ik infrarood licht.
          Je hebt wel even gegoogeld of dat ding geen kwaad kan bij een plantje ?
          Last edited by QnQ; 15 March 2018, 19:04.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #7
            als het echt zo een infra rood lamp is haal je die beter als eerste weg daar houden ze niet zo van
            Daar heb ik ook nog wel is een paar plantjes mee vermoord toen ik net op mezelf ging wonen

            Comment


              #8
              Ik zie ook 3 gaten in de bodem, precies zo ongeveer waar de wortels uitlopen. Om de plant zit ook raar materiaal..

              Dit blad doet me wel TMV vermoeden.. Maar goed, zonder overige informatie kan het koffiedik kijken zijn.. Ga terug naar start, en lees de basis van de bladprobleem-pagina nog eens door, of google naar 'hoe ben ik een awesome jointjedraaien beginner'.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment

              Bezig...
              X