Hallo mede liefhebbers,
Deze vlekjes zijn aanwezig op 1 van de 5 wat mij doet twijfelen. Ook oogt deze plant geler dan de rest. Ze zitten op de eerste blaadjes en op 1 blad daar boven(de eerste 3 vinger)dit doet mij aan Calcium tekort denken maar waarom dan maar bij 1? PH is ook in orde. Zou dit ook een schimmel kunnen zijn? ( bladvlekken ziekte?)
Ze staan nu in 3 liter potten klaar om de volle grond in te gaan. Ze is 3 weken boven de grond nu.
Setup:
Dutch Passion 3Hollands Hope 2 Shaman regular feminised.
Tunnelkas 4,5x3x2 LBH
Voeding en PH: Plagron terra grow. Purezym en wortelstimulator.EC 1.0 PH 6,4/6,5
Medium: Universele potgrond met een PH van 6+-
Dit is mijn 4e kweekjaar met deze setup en nooit eerder last van gehad.
In ieder geval bedankt.
Groet Abrax,
Deze vlekjes zijn aanwezig op 1 van de 5 wat mij doet twijfelen. Ook oogt deze plant geler dan de rest. Ze zitten op de eerste blaadjes en op 1 blad daar boven(de eerste 3 vinger)dit doet mij aan Calcium tekort denken maar waarom dan maar bij 1? PH is ook in orde. Zou dit ook een schimmel kunnen zijn? ( bladvlekken ziekte?)
Ze staan nu in 3 liter potten klaar om de volle grond in te gaan. Ze is 3 weken boven de grond nu.
Setup:
Dutch Passion 3Hollands Hope 2 Shaman regular feminised.
Tunnelkas 4,5x3x2 LBH
Voeding en PH: Plagron terra grow. Purezym en wortelstimulator.EC 1.0 PH 6,4/6,5
Medium: Universele potgrond met een PH van 6+-
Dit is mijn 4e kweekjaar met deze setup en nooit eerder last van gehad.
In ieder geval bedankt.
Groet Abrax,
Comment