Sinds een paar dagen staat ons plantje er zo bij, staat grotendeels buiten, blad slaat geel en bruine vlekken. Ik ben echt een leek op dit gebied voor de lol geplant, maar werd zo mooi groot zou zonde zijn als ie nu alsnog kapot gaat
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
Blad slaat geel, 1e x kweken advies gevraagd
Collapse
X
-
Ik denk dat ze opknapt als je wat voeding geeft. Minerale voeding werkt het snelst, maar aan jou de keuze of je dat met een flesje pokon kamerplantenvoeding doet of met een fles van de growshop. Biovoeding duurt misschien te lang voordat de plant dat kan opnemen, vandaar dat ik minerale voeding adviseer.
Een andere mogelijke oorzaak is dat je plant last heeft (gehad) van te natte grond door de vele regen, maar zo op 't eerste gezicht zie ik geen andere signalen dat dit het geval is.
Comment
Comment