Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Veel gele bladeren (help)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Veel gele bladeren (help)

Korting op 420shop
    Hoi Allemaal,

Ik heb 3 pp plantjes in 65 lieter kuipen en heb ze op 15 mei neergezet.
    Nu mijn plantjes de bloei in gaan beginnen de bladeren (vooral onder maar ook beetje boven in de top) heel snel geel en bruin te worden.
    Ik geef ze om de dag water met standaard groei voeding.
    Zelf denk ik gat ze wat te kort komen of dat de voeding in de aarde op is ofzo, maar zou niet weten wat ik er voor moet kopen..

Wat kan ik er aan doen dat mijn plantjes nog niet helemaal vergeeld zijn voor ik ga oogsten?

Alvast bedankt

Re: Veel gele bladeren (help)

dan is het tijd om over te schakelen op bloei voeding.
    plant vraagt nu fosfor en kalium.

Comment

Wat is een goede bloeivoeding om te kopen dan?
      Ik heb ook nog een flesje pk 13-14 staan van 2 jaar geleden, kan ik die naast me bloeivoeding ook nog gebruiken of kan ik beter nieuwe kopen?

Comment

pk 13 -14 is primaspul alleen moeilijk te doseren.je geeft al heel snel teveel.zou gewoon naar een growshop gaan en vragen naar biovoeding voor je buitenplanten.gebruik zelf de biobloei en groei van biobizz.ps bij biobizz moet je de groei bij blijven geven in de bloei.

Comment

kreeg zelf het advies om wat weiniger water en voeding te geven daar ik teveel water had gegeven schijnbaar waardoor de plant weiniger zuurtof kreeg geef nu om de 3 dagen bloevoeding met niet te veel water
          kijken of dat help

Comment

net wat trumble trimmert zegt, op-passen met de dosering van pk 13 -14, de plant heb al snel teveel en zie je dit pas laat in de plant terug. Beter bio voeding kopen.

grtz pw
            Is het glas halfleeg of halfvol?

Comment

BioBiz Bloei of Plagron Alga of Terra Bloom

Comment

Bezig...
              X