Ik ben een hobbyist dus ben nog niet zo lang bezig
ik heb Orange bud auto van Dutch passion
op de verpakking stond 18/6 maar ik kom er achter dat het niet werkt kan iemand mij een goed schema uitleggen per week zodat ik de volgende het goed kan doen.
Ik lees zoveel op internet en lees verschillende antwoorden.. want ze schieten best omhoog 1 is best omhoog gegaan en de anderen twee blijven achter.
En nu ook dat mijn blad loopt te rommelen
het begint in de puntjes en uiteindelijk zie foto's ik wil niet met voeding gaan rommelen namelijk.
lees over teveel water geven maar ik ben er echt voorzichtig mee
wat ik vooral wil vragen wie kan mij goed inlichten over de licht en donker uren ook in de aantal weken
want ik snap er gewoon niets van Maar ik wil het graag leren.
En ben nog echt een stekje.
vriendelijke groet
kwebbel.
ik heb Orange bud auto van Dutch passion
op de verpakking stond 18/6 maar ik kom er achter dat het niet werkt kan iemand mij een goed schema uitleggen per week zodat ik de volgende het goed kan doen.
Ik lees zoveel op internet en lees verschillende antwoorden.. want ze schieten best omhoog 1 is best omhoog gegaan en de anderen twee blijven achter.
En nu ook dat mijn blad loopt te rommelen
het begint in de puntjes en uiteindelijk zie foto's ik wil niet met voeding gaan rommelen namelijk.
lees over teveel water geven maar ik ben er echt voorzichtig mee
wat ik vooral wil vragen wie kan mij goed inlichten over de licht en donker uren ook in de aantal weken
want ik snap er gewoon niets van Maar ik wil het graag leren.
En ben nog echt een stekje.
vriendelijke groet
kwebbel.
Comment