Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Heeft ze iets onder de leden?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Heeft ze iets onder de leden?

    Korting op 420shop
    Is er iemand die weet waar deze dame last van heeft?
    Ik heb deze gered van de vuilnis was bijna compleet geel en zag er uit of als of ze het niet zou overleven . Had haar helemaal er boven op geholpen en hoewel ze moeders mooiste niet was had ze geen problemen, mooi groen blad en na een tijd ook heel veel toppen. Na al die regen zijn er weer bladproblemen ontstaan beetje bij beetje word ze in rap tempo steeds meer geel en het blad valt er daarna af. Ik dacht in eerste instantie aan magnesium te kort en die heb ik haar gisteren dan ook toegediend maar vanochtend zag ze er nog slechter uit dan gisteren. Ik gebruik de voedingslijn van Canna, maar ik ben er vrij zeker van dat ze niet overvoed is, ik hou me strikt aan de voorschriften. Al vast bedankt

    Gr Mo


    P1010011.jpgP1010007.jpgP1010009.jpg P1010016.jpgP1010014.jpg

    P1010002.jpg
    Attached Files

    #2
    Re: Heeft ze iets onder de leden?

    niets aan de hand plant zit in bloeifaseen dan stoot ze oude bladeren af om de voeding naar de toppen ,
    zou ze wel voor bloeivoeding geven

    Comment


      #3
      Re: Heeft ze iets onder de leden?

      Ze krijgt bloeivoeding, dit krijgt ze al van af dat ze begon met bloeien. Ik hoop maar dat je gelijk hebt want als het zo door gaat heeft ze aan het einde van de week geen blaadjes meer Maar bedankt hoor Abel

      Comment


        #4
        Re: Heeft ze iets onder de leden?

        maak niet uit hoeveel bladeren geel worden als je toppen maar groen zijn
        en je kan de gele bladeren verwijderen door het even aan te trekken
        wil je blad nog niet los laten ,dan doe je de volgende keer

        Comment


          #5
          Re: Heeft ze iets onder de leden?

          Laat die blaadjes wel nog even hangen tot ze helemaal wit-geel zijn ,
          de plant haalt energie uit het blad en gebruikt t voor de toppen enzo,
          dus best dat je ze lang laat hangen tot ze helemaal verkleurd zijn,

          grtz

          Comment

          Bezig...
          X