Hallo,
gisteravond laat was ik bij dametje wezen kijken.
En zo te zien lijkt dat hier misgaat. En vervolgens hebt ik fotos gemaakt en heel de forum en de internet afgegoogled.
Problemen mbt:
- Temperatuurstress ?
- voedingstress
- lichtstress..
De eerste, temp. stress zal wel hieraan liggen. Het staat namelijk in de koude schuur, de growkoker is nog wel behaagelijk door 14.4watt Led strip. De lichten gaat pas in de avonduren aan tot morgenochtend.
De tweede: ik heb gespeurd waarmee ik de potaarde mee gebruikt had.. een univ. aarde die voorbemest is met pokon.
De derde - dat de plantje overgeladen door grote hoeveelheid aan fotonen-lading ondanks dat het een 1mtr groei/bloei ledstrip van 14,4 watt (60 stuks leddiodes) in een "gesloten" container dat bekleed is met alufolie.
De plantje ziet er verder normaal groen uit.
De plantje is circa 1 week en 4 dagen oud, geteld vanaf de ontkieming.
Hier is de fotos die de probleem illustreert:
Edit:
Zal zo later duidelijkere fotos maken als ik de schuur inga.
gisteravond laat was ik bij dametje wezen kijken.
En zo te zien lijkt dat hier misgaat. En vervolgens hebt ik fotos gemaakt en heel de forum en de internet afgegoogled.
Problemen mbt:
- Temperatuurstress ?
- voedingstress
- lichtstress..
De eerste, temp. stress zal wel hieraan liggen. Het staat namelijk in de koude schuur, de growkoker is nog wel behaagelijk door 14.4watt Led strip. De lichten gaat pas in de avonduren aan tot morgenochtend.
De tweede: ik heb gespeurd waarmee ik de potaarde mee gebruikt had.. een univ. aarde die voorbemest is met pokon.
De derde - dat de plantje overgeladen door grote hoeveelheid aan fotonen-lading ondanks dat het een 1mtr groei/bloei ledstrip van 14,4 watt (60 stuks leddiodes) in een "gesloten" container dat bekleed is met alufolie.
De plantje ziet er verder normaal groen uit.
De plantje is circa 1 week en 4 dagen oud, geteld vanaf de ontkieming.
Hier is de fotos die de probleem illustreert:
Edit:
Zal zo later duidelijkere fotos maken als ik de schuur inga.
Comment