Hallo allemaal, ik ben sinds 4 weken bezig met kweken van 2 wietplantjes. Alles ging goed tot ik op vakantie ging en een familielid ze liet verzorgen, nu gaan de bladeren hangen. Weet iemand wat het probleem is?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
Hangende bladeren
Collapse
X
-
Comment
-
Nu hangen de blaadjes terug, wat te doen aan planten die te nat staan? Gewoon niets meer geven, Tot ze weer vrij droog staan?
Comment
-
Ben benieuwd hoe het afloopt zou leuk zijn als je ons op de hoogte houd als ze gaan bloeien , dat word nog een hele uitdaging
250 w HPS lustte die van mij met dit formaat al halve liter tot liter per dag , met 400w en zo weinig potten zou ik zeker elke dag wegen ,merk je dat ze na 18u weer droogstaan na het geven van een liter kan je het verhogen , als een plant met een goed formaat goed drinkt zul je zien dat teveel water weinig voorkomt dus zelfs al loopt het er onderaan weer uit binnen een aantal uur kunnen ze weer ademen
die gaan nogal wat nodig hebben aan water en voeding, succesLast edited by Krueg3r; 11 April 2019, 19:42.
Comment