Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Weet iemand of dit stikstof tekort is???? Ik twijfel nogal

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Weet iemand of dit stikstof tekort is???? Ik twijfel nogal

    Korting op 420shop
    Beste mede kwekers,

    ik vier plantjes van een dikke maand oud op batmix staan en zagen er tot nu toe erg goed (donkergroen) uit.
    Nu zijn er twee, de vanilla kush (12liter) en arjan's strawberry haze (18liter) die ineens vergeelde punten beginnen te vertonen aan de semi onderste bladeren. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze nu al door alle stikstof heen zijn. De plantjes zijn pas 25-35 cm hoog.
    Wel heb ik recentelijk beide planten voor hun tweede maal getopt en een paar dagen terug de onderste dieven alvast weggesnoeid. Hoewel ik me hierbij ook niet echt kan voorstellen dat dit nou de rede zou kunnen zijn voor de snelle vergeling
    van mijn bladeren.

    Zie de foto's maar,

    Ps als je meer informatie nodig hebt laat het vooral weten.

    Groeten,
    Nuka
    Attached Files
Bezig...
X