Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

help ik weet het niet meer

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

help ik weet het niet meer

Korting op 420shop
    hoi ik heb een plantjuh en hij stond eerst buiten en ik heb hem overgepot omdat ik haar nog nie in de bloei wil en daarom binne gezegt hebt maar ik krijg paarse stelen en de bladeren gaan hangen en met de dag wordt het erger.

het licht is 18 uur licht en 6 uur donker.
    heb wortelstimulator al gebruikt voor wortelschade.
    op de foto kan je zien hoe die er nu uitziet.

foto

HPIM1681.jpgHPIM1680.jpg

wie me kan helpen of de reden weet wat ik het beste kan doen ben ik jullie dankbaar.
    mvg.
    Last edited by smoker12; 12 October 2010, 18:39.

Re: help ik weet het niet meer

Tja ik heb je op de chat al duidelijk antwoord op jou vraag geven maar schijnbaar geloof je me niet ofzo...
    God was never on your side..

Comment

mischien onder een wietkweeklamp zetten of daglicht tl?

Comment

ziet eruit als watertekort. mss es goed spoelen mss grond zo verpest dat je plant niets kan opnemen, dan gaat ie ook dood van de dorst
        ik veronderstel dat je genoeg water geeft. als water geven niet helpt, veel water geven zodat je alle nasty stuff uit je aarde draint want er moet dan wel iets verkeerd zijn ermee.raar

okee nevermind, kan tijdelijk zijn door overpotten, blijkbaar heb je plant ui volle grond gerukt en in pot gezet. niet echt gezond, mss dat wortelstelsel te klein is en daarom effe moeilijk heeft? verondersel dat wel zal goedkomen na enige tijd

maar ja zelf nog niet echt getest wat er gebeurd als je plant vanuit de grond rukt, zal niet gezond zijn sowieso hehe

derde opinie lol, mss wat stress omdat je plant al in bloei stond en nu plots terug groei in moet. je plant ziet er niet zo groen uit ook, geef je voeding
        Last edited by OnlineAlien; 16 October 2010, 10:52.

Comment

Hangt er wel een kweeklamp boven? Zo te zien staan ze al in bloei ook.
          No-nonsens kweker

Comment

Bezig...
          X