Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
Bladprobleem onder CXB3590
Collapse
X
-
Bedankt voor de reactie, ik meet de voeding steeds nauwkeurig af en ik geef ze de helft van de voorgeschreven hoeveelheid Terra grow. De terra bloom geef ik nog niet, pas na de tweede week bloei of bij de eerste bloeiverschijnselen. Hebben de verkleurde bladpuntjes misschien te maken met de rhizotonic? Vanaf nu dan misschien best geen rhizotonic meer?
Comment
-
4ml is 80% van de aanbevolen hoeveelheid (5ml/ltr), niet de helft... Ik betwijfel of rhizo de EC verhoogt, maar ik zie ook niet zo het nut om dat elke keer mee te geven. Die schema's van Plagron zijn richtlijnen. Je moet echter altijd goed naar je plantje kijken en zo'n schema durven loslaten als de plant daar om vraagt. In dit geval zegt ze: "Ik kan al die voeding niet aan momenteel, mag het wat minder aub?"
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rreppellsteeltjam View PostpH is ook wat te laag voor aarde, vind ik, hoort tussen 6.2/6.8 te zijn.
een beetje variatie mag wel.
Comment
-
ganjagast. De cobs draaien op 50watt elk , dus 300watt. Het is op het randje van weinig maar volgende kweek komen er minstens 4 bij.
Comment
-
Meglow Ik heb de plantjes wat minder voeding gegeven (3ml per liter) en nu zien ze er inderdaad al een pak beter uit. Verder heb ik ook eens de EC meter gebruikt en deze geeft 613ppm aan.Attached Files
Comment
-
Op aarde meet je de EC niet, je kijkt gewoon naar het plantje.
Heel verwarrend dit.
-
Rreppell
Wat Q aangeeft klopt ook idd per merk verschilt dat wel. Ik ben er achtergekomen dat ik die van mij dus niet hoeft te kalibreren. Volgens de verkoper de batterij eruit, erin en dan de elektroden even in gedistilleerd water laten staan meer niet. De ph meters die ik heb bewaar ik alle in bewaarvloeistof, eiken doe ik eens in de 2 maanden. Bezit nu 3 ph meters een deed niks meer de laatste keer dat ik het oppakte wilde die weggooien. Na 24u droog te hebben bewaard deed ie het weer
Koosh denk dat je TDS waarde bedoelt?
Comment