Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

10 dagen oud plantje, bubble gummer, fem met bladprobleem

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 10 dagen oud plantje, bubble gummer, fem met bladprobleem

ik denk de lv te laag,, tentje plaatsen met sateprikkers en een boterham zakje erop,, zal ie wel van op knappen

Comment

je weet toch dat er geen voeding in cocos zit? je moest al na dag 5 effe een lichte voedingsoplossing aan je cocos toedienen. Ziet eruit dat je plantje zichzelf aant canabiliseren is door tekort aan voeding.
      bij cocos mag je eigenlijk van dag 1 al voeding geven, tien dagen op rhizotic is redelijk lang, hopelijk heb je groeivoeding staan ook

daarbij ne foto van een plant met hps aan, is net pissen in tegenwind, zijn we niets mee hehe

groets

Comment

ik heb geen meter maar laat een zakje groene thee 24 uur trekken in een fles en sla een paar keer hard tegen de fles voor die zogenaamde chloorbubbels...

weet ik dan dat ik een goe ph heb ?
        sigpic

Comment

Bezig...
        X