Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

puntjes zien geel

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

puntjes zien geel

Korting op 420shop
    zoals jullie zien op de foto of niet echt de puntjes zien geel en die nieuwe bladeren lijken me ook geel achtig enig idee door wat dit komt ?
    ik heb ernaast nog 1tje staan die heeft er geen last van 29112010198.jpg29112010196.jpg29112010197.jpg

Re: puntjes zien geel

staat dta niet in het abc van misty ??

Comment

Vind de foto's erg onduidelijk, maar denk dat de puntjes van je eerste bladeren gewoon geel zijn omdat die bij het bovenkomen iets nat waren en verbrand zijn. En de nieuwe bladeren zijn aan het begin altijd iets lichter van kleur, waarschijnlijk worden deze bij jou vanzelf wat donkerder..
      Zet het wel door dan is er wel meer aan de hand.. maar met de informatie en foto's die je geeft kan ik er niet meer van maken.
      - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
      - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

Comment

Wat zijn je pH en EC waarden? Welke grond kweek je op?

Comment

de ph en ec waarden weet ik niet
          de potrond komt van de aveve (boerenhandel ) heb gewoon de duurste gepakt
          nuja aan de grond ligt het niet want ik gebruik die voor men andere platjes ook
          ik kijk nog wel ff hoe ht verder veloopt want kan idd dat het is doordat het nat was

Comment

Ik vind de kleur iets te egaal wegtrekken vanuit het midden van je plantje dus ik zou het niet op lampverbrading gooien... Nuja, kan altijd al zou ik de reden daar niet zoeken. Misschien wat afwachten en opletten met wat je gaat voeden. Er zit al voeding in die grond mag ik veronderstellen? Dus je hoeft voor zo'n jong plantje nog niet bij te voeden. Misschien eenmalig met een wortelstimulator maar dat is het dan ook. Ook altijd maken dat je gietwater mooi rond de 6pH zit anders is het moeilijk zoeken naar de oorzaak van dergelijke problemen

Greetzzz

Comment

Bezig...
            X